اجرای مصوبات ستاد کرونای سازمان پژوهش

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در راستای مقابله با ویروس کووید 19 و رعایت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی اقداماتی همچون ضدعفونی کردن ساختمان ها و ارائه بسته های بهداشتی به همکاران را انجام داد.

اجرای مصوبات ستاد کرونای سازمان پژوهش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پیرو مصوبه مورخ بیستم مهرماه ستاد کرونا سازمان پژوهش و به منظور پیشگیری از ابتلای همکاران ارجمند به ویروس کوید 19، مرحله دوم ضدعفونی اتاقها و دفاتر سازمان در ساختمان های مرکزی، کمک آموزشی، قرنی و خسرو توسط همکاران اداره پشتیبانی در چهار روز متوالی از تاریخ 20 لغایت 23 انجام پذیرفت.

شایان ذکر است حسب تشخیص و درخواست دفاتر سازمان در مواقع لزوم به صورت موردی نیز ضدعفونی دفاتر انجام گرفته است و براساس برنامه ریزی اجرا شده ضدعفونی کلیه دفاتر سازمان به صورت دوره ای انجام خواهد شد.

همچنین چهارمین مرحله بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده دست، ماسک تنفسی و ژل ضدعفونی کننده دست توسط اداره پشتیبانی سازمان تهیه وآماده سازی شده و به همه اعضای سازمان اهداء شد. این اقدام در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونای سازمان صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1479

به "اجرای مصوبات ستاد کرونای سازمان پژوهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مصوبات ستاد کرونای سازمان پژوهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید