اختتامیه مجازی دومین دوره جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از آیین اختتامیه مجازی دومین دوره جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور در روز پنجشنبه مورخ 29 آبان ماه امسال، در دو بخش رویداد استارتاپی و دریافت ایده ها و محصولات نوآورانه اطلاع داد.

اختتامیه مجازی دومین دوره جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور

این جشنواره توسط طرح حفاظت از تالاب های ایران با مشارکت برنامه عمران سازمان ملل، سازمان حفاظت محیط زیست، دولت ژاپن و شرکت دانش بنیان ویرا پژوهان پویا با هدف شناسایی و تعامل بیشتر با نوآوران و مخترعان و حمایت از آنان، شناسایی و ترویج روش های اصلاح الگوی مصرف آب و منابع طبیعی، شناسایی راهکارهای احیای تالاب های کشور، معرفی اثرات محیط زیستی، مالی و اجتماعی خشک شدن دریاچه ها و تالاب ها و یاری به راه اندازی و تقویت شرکت های دانش بنیان فعال در فراوری ایده ها و محصولات نوآورانه در حال برگزاری می باشد و طی این فرایند حدود 60 ایده مستقل به مرحله خاتمهی راه یافتند که از بین آنها سه ایده به عنوان ایده برتر در بخش ایده های مستقل معرفی خواهد شد. همچنین در بخش استارتاپی 40 شرکت کننده در قالب 8 گروه 5 نفره تقسیم بندی شدند که ایده ها به یاری تسهیلگران برای ارائه در روز خاتمهی پرورش خواهند یافت.

همچنین آئین اختتامیه به صورت مجازی از ساعت 8:30 - 13:30 روز پنج شنبه مورخ 29 آبان ماه با سخنرانی مجازی آقایان دکتر لاهیجان زاده (معاون محترم محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست) و دکتر پورمحمدی (استاندار محترم استان آذربایجان شرقی)، شروع خواهد شد و پس از معرفی ایده های راه یافته به مرحله خاتمهی جشنواره وشناسایی ایده های برتر خاتمه خواهد یافت.

لازم به ذکر است پخش زنده این رویداد به وسیله پلتفرم اسکای روم به آدرس http://fiwci.ir/users/signup.php در دسترس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1543

به "اختتامیه مجازی دومین دوره جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه مجازی دومین دوره جشنواره ایده ها و محصولات نوآورانه با تأکید بر جلب مشارکت مردم برای احیای تالاب های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید