اسکوچیچ در اندازه تیم ملی نیست، استقلال می تواند الاهلی را ببرد

به گزارش تور آلمان ارزان، مرتضی یکه در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد ملاقات روز دوشنبه هفته آینده استقلال برابر الاهلی عربستان از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: پسران آبی باید دوشنبه برابر الاهلی عربستان قرار بگیرند که شرایط خوبی دارند. از بازیکنان خارجی خوبی هم سود می برند و یکی از مدعیان قهرمانی هستند. بنابراین استقلال کار سختی در پیش دارد و باید با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده بتواند سه امتیاز این ملاقات را کسب نموده و تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

اسکوچیچ در اندازه تیم ملی نیست، استقلال می تواند الاهلی را ببرد

یکه در ادامه گفت: با بازگشت یزدانی، غلامی و مهدی قائدی شرایط برای استقلال بهتر شد و این تیم می تواند برابر الاهلی عربستان به پیروزی دست پیدا کند البته نبود دیاباته و اسماعیلی همچنان برای آبی پوشان تاثیرگذار است و امیدوارم هر چه زودتر این دو بازیکن پس از خاتمه مصدومیتشان در تمرینات گروهی شرکت نموده و دوباره شاهد زوج دیاباته و قائدی در خط حمله استقلال باشیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه نمود: آبی پوشان با سیستمی که از استراماچونی برایشان بجا مانده نتایج خوبی هم کسب نموده اند. این سیستم در استقلال کاملاً جواب داده و حالا مجیدی هم همین فرایند را ادامه می دهد که به طور حتم آبی پوشان برابر الاهلی هم با همین سیستم پای به میدان خواهند گذاشت. امیدوارم که آبی پوشان در این ملاقات یک بازی قابل قبول توأم با برد را بدست بیاورند.

وی در خصوص انتخاب بحث برانگیز دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی توضیح داد: در فوتبال ملی به جای اینکه پیشرفت داشته باشیم در حال پسرفت هستیم. از کی روش و ویلموتس به اسکوچیچی رسیدیم که هیچ کارنامه درخشانی در فوتبال ما ندارد. او حتی برای نمونه به مقام نایب قهرمانی هم دست پیدا ننموده که حداقل بگوییم او شرایط خوبی دارد. متاسفانه این انتخاب به سود تیم ملی ما نخواهد بود و نمی دانم ملاک اصلی این اتفاق چه بوده است؟

یکه اعلام کرد: این روزها صحبت هایی مبنی بر اینکه دلالان اسکوچیچ را به تیم ملی تحمیل نموده اند وجود دارد. ما نمی خواهیم این موضوع را بپذیریم اما اتفاقاتی که اتفاق افتاده است نشان می دهد که این موضوع تقریباً صحت دارد. آیا در فوتبال ایران مربی با سابقه و با کارنامه ای وجود نداشت که ما مجبور شدیم از یک مربی بی رزومه در تیم ملی کشورمان استفاده کنیم.

وی در خاتمه گفت: دو بازی ابتدایی تیم ملی در دور برگشت با هنگ کنگ و کامبوج بسیار ساده خواهد بود اما ملاقات برابر عراق و بحرین شرایط ویژه ای دارد و تنها باید آرزو کنیم که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 968

به "اسکوچیچ در اندازه تیم ملی نیست، استقلال می تواند الاهلی را ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ در اندازه تیم ملی نیست، استقلال می تواند الاهلی را ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید