اطلس زبانی با همکاری دانشگاه شهرکرد و کانادا ساخته می گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه شهرکرد و کارلتون کانادا برای ساخت اطلس زبانی با یگدیگر همکاری می نمایند.

اطلس زبانی با همکاری دانشگاه شهرکرد و کانادا ساخته می گردد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

شایان شامحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شهرکرد، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه شهرکرد و دانشگاه کارلتون کانادا گفت: به همت گروه همکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد تفاهم نامه همکاری پژوهشی میان دانشگاه شهرکرد و مرکز تحقیقات ژئوماتیک و نقشه برداری دانشگاه کارلتون کانادا منعقد شد.

وی اضافه کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه توسعه و اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک بوده که به صورت غیر حضوری توسط دکتر مهران عربی سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه شهرکرد و خانم ساندرا کراکر معاون رئیس در بخش فعالیت ها و ابتکارات راهبردی دانشگاه کارلتون به امضا رسید.

رئیس دانشگاه شهرکرد اعلام کرد: تحقیق و انتشار در حوزه مستندسازی و نقشه نگاری زبانی با تمرکز بر زبان ها و گویش های موجود در ایران، توسعه فناوری نقشه نگاری زبانی در چارچوب پروژه متن باز نونالیت برای ساخت اطلس زبانی، مشورت در زمینه چگونگی درخواست برای سرمایه گذاری تحقیقاتی و همچنین تبادل دانش و تجربه از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

شامحمدی گفت: مدت این تفاهم نامه 3 سال است و امکان گسترش همکاری به سایر حوزه های مورد علاقه طرفین را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 516

به "اطلس زبانی با همکاری دانشگاه شهرکرد و کانادا ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلس زبانی با همکاری دانشگاه شهرکرد و کانادا ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید