الاهلی حق دارد از قایدی بترسد، او خطرناکترین مهاجم آسیا است

به گزارش تور آلمان ارزان، علی چینی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: احتمال اینکه امشب تکلیف گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا روشن گردد زیاد است. حداقل اینکه معین می گردد شانس کدام تیم ها برای صعود بیشتر از دیگران است و من امیدوارم استقلال هم امشب تیمی باشد که تا حدودی صعودش به مرحله بعد قطعی می گردد.

الاهلی حق دارد از قایدی بترسد، او خطرناکترین مهاجم آسیا است

مربی پیشین آبی پوشان در مورد درخواست بعضی از طرفداران الاهلی از بازیکنان این تیم جهت مصدوم کردن قایدی بیان داشت: عربستانی ها حق دارند از قایدی هراس داشته باشند. نه تنها الاهلی، هر تیم دیگری باید از قایدی هراس داشته باشد. به نظرم قایدی تا اینجا بهترین بازیکن این تورنمنت بوده و بازیکنی است که در یک لحظه می تواند سرنوشت یک بازی عظیم را رقم بزند.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: قایدی بازیکن بسیار خطرناکی است، اما او تنها بازیکن خطرناک و مشخص کننده استقلال نیست. خوشبختانه در این تیم بازیکنان زیادی هستند که در این دوره از مسابقات خوش می درخشند و نقش مشخص کننده ای ایفا دارند.

وی اضافه نمود: این روزها خط دفاعی آبی پوشان آماج نقدها قرار گرفته است. در اینکه قصوراتی دیده شده و از خط دفاع انتظارات بیشتری می رفت تردیدی نیست، اما واقعیت این است که خط دفاعی استقلال از نفرات خوبی شکل گرفته است. بازیکنانی که نفر به نفر فوق العاده هستند و انتظار می رود با قرار دریافت در کنار هم، استحکام خوبی به خط دفاعی ببخشند. اما یکسری ناهماهنگی ها در کنار استرس باعث برهم خوردن تمرکز تیم شده است.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید نمود: الاهلی هم از یکی از بهترین مهاجمان شاغل در آسیا بهره می برد که او کسی نیست جز عمر سوما. این مهاجم هم بازیکنی است که یک لحظه غفلت از او پشیمانی به بار می آورد. از مدافعان استقلال درخواست دارم امشب با تمرکز لازم به میدان بروند و مانع از این شوند که مهاجمان حریف به خصوص عمر سوما صاحب موقعیت گردد. چون او بازیکنی نیست که خودش موقعیتی را از دست بدهد.

چینی خاطرنشان ساخت: استقلال شایستگی صعود به مرحله بعدی مسابقات را دارد و امیدوارم به چیزی که استحقاق آن را دارد دست یابد. لازمه آن هم تکرار پیروزی بر الاهلی است. کافی است ما امشب الاهلی را شکست دهیم تا خیالمان بابت صعود راحت باشد و بدون استرس در ملاقات پایانی به مصاف الشرطه برویم.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: کافی است استقلال از این مرحله به سلامت عبور کند تا برای مراحل حذفی و مهم تر این مسابقات مسائل خط دفاعی را نیز مرتفع کنند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1828

به "الاهلی حق دارد از قایدی بترسد، او خطرناکترین مهاجم آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الاهلی حق دارد از قایدی بترسد، او خطرناکترین مهاجم آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید