اپل به فرار مالیاتی 1.34 میلیارد دلاری در ایتالیا متهم شد

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: اپل به اتهام فرار 1.34 میلیارد دلاری مالیاتی، در ایتالیا مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد.

اپل به فرار مالیاتی 1.34 میلیارد دلاری در ایتالیا متهم شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، نمایندگی شرکت اپل در ایتالیا به اتهام بازی دادن مأموران مالیاتی بر سر پنهان کردن 1.34 میلیارد دلار از حق مالیات خود، مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد.

در راستای این تحقیق و تفحص، گفته شده خراج سال های 2010 و 2011 این شرکت به طور تمام و کمال پرداخت نشده است و اپل در سال 2010 رقمی بالغ بر 206 میلیون یورو و همچنین در سال 2011 نیز رقمی پیرامون 853 میلیون یورو از حساب های مالیاتی خود را پرداخت نکرده یا از پرداخت آن ها سر باز زده است.

با توجه به اینکه ایتالیا قوانین محکمی برای برخورد با فرار کنندگان مالیاتی دارد، این تحقیق و آنالیز توسط مقامات این کشور انجام خواهد شد.

در حال حاضر اتهام اصلی مبنی بر خودداری این شرکت در ثبت اطلاعات فروش تقاضاهای کشور ایرلند در راستای کاهش پرداخت های مالیاتی است.

اما اپل در مقابل و تنها در یک جمله گفته که مأموران مالیاتی این کشور در سال های 2007، 2008 و 2009 حسابرسی هایی را از ما داشته اند و در نهایت رأی به شفافیت های مالی ما و قبول مستندات سازمان همکاری های مالی از سوی ما داده اند و معتقدیم که در آنالیز های کنونی نیز به همین نتیجه خواهند رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 478

به "اپل به فرار مالیاتی 1.34 میلیارد دلاری در ایتالیا متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به فرار مالیاتی 1.34 میلیارد دلاری در ایتالیا متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید