اینتر و منچستریونایتد خاتمه برای انتقال سانچس توافق کردند، نراتزوری در آستانه معاوضه بازیکن با فیورنتینا

به گزارش تور آلمان ارزان، باشگاه اینتر بالاخره نظر شیاطین سرخ را برای جذب بال شیلیایی این تیم جلب کرد و علاوه بر آن در آستانه خرید یک بازیکن جدید دیگر هم قرار گرفته است.

اینتر و منچستریونایتد خاتمه برای انتقال سانچس توافق کردند، نراتزوری در آستانه معاوضه بازیکن با فیورنتینا

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، بعد از مذاکراتی طولانی مدت برای انتقال قرضی الکسیس سانچس از منچستریونایتد به اینتر و اختلافاتی که میان دو طرف در خصوص شیوه پرداخت حقوق این بازیکن شیلیایی وجود داشت، به نظر می رسد که طرف انگلیسی در نهایت تسلیم شده و قبول نموده که بخش بیشتر حقوق او را بپردازد.

طبق اعلام شبکه های اسکای اسپورت، اسپورت ایتالیا و BBC، دو باشگاه در خصوص انتقال قرضی یک ساله سانچس به سن سیرو به نحوی توافق نموده اند که تنها 5 میلیون یورو از 23 میلیون یورو حقوق سانچس توسط طرف ایتالیایی و مابقی از سوی منچستریونایتد پرداخت می شود. قرار است سانچس 30 ساله امروز (چهارشنبه) به شهر میلان سفر کند تا تست های پزشکی اینتر را انجام دهد. سانچس با قبولی در تست های پزشکی به لیگی برمی شود که در فاصله سال های 2006 تا 2011 با اودینزه در آن بازی می کرد.

در همین حال باشگاه اینتر با فیورنتینا بر سر معاوضه بازیکنان شان توافق نموده است و بر این اساس کریستیانو بیراگی، دفاع چپ فیورنتینا راهی سن سیرو خواهد شد و دالبرت دفاع چپ اینتر در جهت معکوس جابجا می شود. هر دو جابجایی به صورت قرضی است اما اینتر این گزینه را دارد بازیکن سابق خود را با پرداخت 12 میلیون یورو به صورت قطعی بخرد. نراتزوری اما چنین گزینه ای را برای انتقال دالبرت به فلورانس در نظر نگرفته است. انتظار می رود که مراحل معاوضه این دو بازیکن نیز تا فردا نهایی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 462

به "اینتر و منچستریونایتد خاتمه برای انتقال سانچس توافق کردند، نراتزوری در آستانه معاوضه بازیکن با فیورنتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر و منچستریونایتد خاتمه برای انتقال سانچس توافق کردند، نراتزوری در آستانه معاوضه بازیکن با فیورنتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید