بازگشت قائدی، بی برنامگی تیم امید

به گزارش تور آلمان ارزان، نحوه بازگشت بازیکنان تیم امید به ایران هم از آن اتفاقات عجیب در فوتبال ایران بود. برخی بازیکنان تیم امید یک هفته بعد از حذف به کشورمان بازگشته اند، عجیب نیست؟

بازگشت قائدی، بی برنامگی تیم امید

به گزارش خبرنگاران ، مسئولان و مربیان تیم امید عادت نموده اند که هر بار به بهانه در اختیار نداشتن بازیکنان لیگ برتری دراردوها و بازی های تدارکاتی علیه مدیران و مربیان تیم های لیگ برتری و حتی لیگ یکی انتقاد نمایند اما این بار خودشان در برنامه ریزی به شدت ضعیف عمل کردند.

بازگشت دیر هنگام مهدی قائدی به تمرین های استقلال موید این ادعا است. قائدی در حالی که با یک برنامه ریزی درست می توانست استقلال را در بازی با السد همراهی کند، به دلیل چند پاره شدن زمان بازگشت بازیکنان امید نتوانست به این بازی مهم برسد و تازه کارش را از ابتدای این هفته با استقلال آغاز نموده است. شاید اگر لیگ تعطیل نبود واستقلال جمعه ای که گذشت در لیگ بازی داشت، قائدی باز هم نمی توانست استقلال را در در هفته ششم لیگ برتر همراهی کند اما این بار تعطیلی لیگ به مدد استقلال آمد تا از وجود یکی از بازیکنانش محروم نگردد.

در هفته هایی که استقلال در فاز هجومی عمیقا با مشکل روبرو است پیوستن قائدی به خط حمله می تواند نوید بخش روزهای بهتری باشد اما برنامه ریزی ها در تیم امید یا همان المپیک ایران به حدی ضعیف است که نه فقط باشگاه استقلال بلکه اغلب باشگاه های لیگ برتری نتوانستند از وجود بازیکنان امید خود بهره بگیرند. در هفته ششم لیگ برتر گرچه استقلال و پرسپولیس به میدان نرفتند تا این مشکل کمتر دیده گردد، اما تیمی همچون پیکان که 4 بازیکن در تیم امید ایران داشت، تنها توانست از وجود امیر روستایی استفاده کند و از 3 بازیکن دیگری که در تیم امید ایران داشت محروم بود.

بدون شک اگر مسئولان تیم امید ایران اعتقاد دارند که همه تیم ها باید با آن ها همکاری نمایند خود نیز باید طوری برنامه ریزی نمایند که باشگاه ها برای انتقال بازیکنان خود به تمرین ها واردوهای تیم امید از خود رغبت نشان دهند. رویه ای که در تیم امید پی گرفته گردیده مانند رفاقت در اتوبان یک طرفه است که دوامی نخواهد داشت و دوباره میان باشگاه ها و تیم امید فاصله خواهد انداخت. بی گمان برای تداوم همکاری میان باشگاه های لیگ برتری و تیم امید ایران باید برنامه ریزی های معقولانه تری انجام گردد تا اینگون شاهد سفر چند پاره بازیکنان تیم امید در بازگشت از بازی ها نباشیم.

طبق آماری که از نحوه بازگشت بازیکنان تیم امید به ایران به دست آمده، بازیکنان در سفر های جداگانه و با تاخیر حدود یک هفته ای به ایران بازگشته اند در حالی که حضورشان در محل برگزاری بازی های آسیایی اساسا هیچ ضرورتی نداشته و لازم بوده که این بازیکنان در کمترین زمان ممکن خود را به تمرین های باشگاهی برسانند. تیم امید قطعا در ماه های آتی نیز به این بازیکنان احتیاج دارد اما اگر برنامه ریزی ها به همین شکل باشد، قطعا باشگاه ها هم واکنش نشان خواهند داد وممکن است با حضور بازیکنان خود در تمرین ها و اردوهای تیم امید مخالفت نمایند. مسئولان تیم امید ایران نظم محوری را باید از خود آغاز نمایند تا باشگاه ها در همکاری با این تیم که قرار است به ناکامی 40 ساله فوتبال ایران در صعود به المپیک خاتمه دهد، همکاری داشت باشند.

10-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 40

به "بازگشت قائدی، بی برنامگی تیم امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت قائدی، بی برنامگی تیم امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید