باکو از نقض متعدد آتش بس در قره باغ اطلاع داد

به گزارش تور آلمان ارزان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز سه شنبه در گزارشی از نقض رژیم مکرر آتش بس در نقاط مختلف منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد .

باکو از نقض متعدد آتش بس در قره باغ اطلاع داد

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بنا به این گزارش، نیروهای ارمنی با نقض توافق آتش بس شهرستان های گورانبوی ، ترتر ، آقدام . اقجابدی را مورد هدف قرار دادند .

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با اشاره به این که شب گذشته و بامداد امروز (سه شنبه) اوضاع در مسیرهای آقدره - آقدام و فضولی - هادروت همچنان متشنج بوده است ، اضافه نمود: نیروهای ارمنی سعی داشتند با گروه های کوچک به مواضع نیروهای جمهوری آذربایجان در این نقاط حمله نمایند .

این گزارش اضافه نمود: در جریان درگیریهای انجام گرفته در نقاط مختلف جبهه ، نیروهای ارمنی متحمل تلفات جانی شده و نیز چند ماشین زره پوش ، توپخانه ، سه فروند پهپاد و نیز چند دستگاه خودروی جنگی آنها نابود شده است .

در این گزارش همچنین با اشاره به جلوگیری از ورود گروههای داوطلب از شهرستان مرزی سیسیان ارمنستان به منطقه مورد مناقشه قره باغ، اضافه شده است: نیروهای جمهوری آذربایجان در حال حاضر رجحان عملیاتی در امتداد خط مقدم جبهه را حفظ می نمایند. همزمان دادستانی کل جمهوری آذربایجان نیز طی گزارشی گفت: در حملات ارمنستان به مناطق مسکونی و غیرنظامی این کشور از 27 سپتامبر (6 مهر ماه) تا به امروز 41 شهروند غیر نظامی کشته و 207 نفر نیز مجروح شده و یک هزار و 185 باب خانه مسکونی و 57 مکان غیرنظامی هم به کلی تخریب شده و یا آسیب جدی دیده است.

با وجود حصول توافق آتش بس در مذاکرات آدینه گذشته (18 مهر ماه جاری) وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مسکو ، رژیم آتش بس در چند روز اخیر در منطقه مورد مناقشه قره باغ بارها نقض شده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1426

به "باکو از نقض متعدد آتش بس در قره باغ اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باکو از نقض متعدد آتش بس در قره باغ اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید