برخورد با هرگونه مصاحبه علیه مقامات فوتبال و داوران

به گزارش تور آلمان ارزان، نشست آنالیز امور فرهنگی استادیوم های کشور با حضور ریاست فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

برخورد با هرگونه مصاحبه علیه مقامات فوتبال و داوران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست آنالیز امور فرهنگی استادیوم های کشور عصر دیروز با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان کمیته ها و همچنین بخش های مربوطه در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

به جهت بحث و آنالیز چالش ها و مسائل فرهنگی موجود در استادیوم های کشور در نشستی که در آن مهدی تاج، رئیس فدراسیون، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، عبدالکاظم طالقانی، آصفی، ابراهیم شکوری، مرتضی تورک و اثنی عشری، رئیس و دبیر کمیته اخلاق، اسماعیل حسن زاده و روغنی، رئیس و دبیر کمیته انضباطی، داوود رفعتی، دبیر دپارتمان داوری و سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ حضور داشتند موضوعات ذیل به تصویب رسید.

ضمن توصیه به بخش های مربوط در صدا و سیما، از تفسیر و کارشناسی حوادث چالش برانگیز که باعث تشویش اذهان می گردد جلوگیری گردد. همچنین کلیه مقامات فدراسیون به ویژه کمیته داوران تحت نظارت مسئولان فدراسیون جهت مشارکت در برنامه های کارشناسی اقدام و تصمیم گیری خواهند کرد.

در آستانه برگزاری رویدادها و مسابقات حساس باشگاهی و ملی با توجه به تهدیدها و فرصت های موجود ستاد برگزاری مسابقات حساس زیر نظر سازمان لیگ و با حضور کلیه مسئولان و شخصیت های مرتبط تشکیل گردد.

نسبت به تجهیز تیم های داوری مسابقات به تکنولوژی روز شامل گوشی های بی سیم و سامانه های مرتبط اقدام گردد.

در راستای ساماندهی وضعیت سکوهای مسابقات باشگاهی در استادیوم ها نشست مشترکی با مسئولان باشگاه های پرطرفدار به منظور آنالیز مسائل و آسیب های این حوزه برگزار گردد.

کمیته اخلاق نسبت به احضار و برخورد جدی با بعضی اشخاص که موجب نابسامانی در سکوهای استادیوم ها و بروز مسائل فرهنگی در این عرصه می شوند و در ضمن گزارش هایی در این باره دریافت شده اقدام کند.

مقرر شد در اصلاح بعدی آیین نامه انضباطی، عنصر تقدیر و تشویق نیز به منظور قدردانی از مروجین اخلاق و رفتارهای پسندیده در استادیومها در مقررات مورد توجه قرار گیرد.

کمیته های اخلاق و انضباطی نسبت به ارائه راه حل مناسب جهت جلوگیری از صدور بیانیه های متعدد به ویژه در سطح مدیران و سایر عوامل باشگاه ها اقدام نمایند و پس از ابلاغ آن در صورت عدم رعایت، برخورد جدی صورت پذیرد.

فدراسیون فوتبال فعالیت نهادهای غیر فوتبالی در حوزه فوتبال را به رسمیت نمی شناسد و بر این اساس انتشار آگهی و فعالیت در حوزه مدارس فوتبال توسط هر نهادی تنها با مجوز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قانونی است که در غیر اینصورت مورد پیگرد قرار می گیرد. همچنین هیئت های استانی به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در استان ها بر این موضوع نظارت خواهند داشت.

با هرگونه مصاحبه قبل، حین و بعد از مسابقه توسط هر فرد حقیقی و حقوقی منتسب به باشگاه ها و تیم های فوتبال علیه مقامات رسمی فوتبال و جامعه داوران و بازیکنان و عوامل تیم ها شدیدا برخورد خواهد شد.

این جلسه به طور مستمر در زمان بندی مشخص و با شرکت اعضای حاضر حداقل هر ماه در یک نوبت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 291

به "برخورد با هرگونه مصاحبه علیه مقامات فوتبال و داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با هرگونه مصاحبه علیه مقامات فوتبال و داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید