آنالیز شرایط متقاضیان جذب در هیئت مرکزی وزارت علوم شروع شد خبرنگاران

به گزارش تور آلمان ارزان، آنالیز شرایط متقاضیان جذب هیئت علمی در هیئت مرکزی جذب از امروز، 15 فروردین شروع و تا 30 اردیبهشت ماه 1400 ادامه دارد.

آنالیز شرایط متقاضیان جذب در هیئت مرکزی وزارت علوم شروع شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس برنامه زمان بندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور 99، آنالیز شرایط متقاضیان جذب هیئت علمی در هیئت مرکزی جذب وزارت علوم از امروز 15 فروردین ماه سال 1400 شروع می گردد.

آنالیز شرایط متقاضیان جذب هیئت علمی در هیئت مرکزی جذب وزارت علوم تا 30 اردیبهشت ماه 1400 ادامه دارد و در نهایت نتیجه نهایی آنالیز ها تا اول تیرماه جاری به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.

بر اساس این فراخوان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از شنبه 15 شهریورماه تا 7 مهرماه 99 فرصت داشتند، اعلام احتیاج نمایند، آنالیز اعلام احتیاج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت از 19 مهرماه 99 شروع و تا 30 مهر ماه 99 ادامه داشت. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز از 3 آبان 99 تا 9 آبان 99 برای تطبیق احتیاج با تاییدیه مرکز نظارت فرصت داشتند.

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نیز از 10 آبان 99 شروع و تا 18 آذر 99 ادامه داشت. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از 22 آذر 99 تا 22 اسفند 99، باید به آنالیز اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب دانشگاه ها اقدام نموده و پرونده های متقاضیان دارای شرایط اولیه را به کمیته های آنالیز توانایی های علمی و صلاحیت عمومی ارسال می کردند.

همچنین دانشگاه ها از 22 آذر 99 تا 22 اسفند 99 فرصت داشتند، نتیجه آنالیز صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را اعلام نموده و هیئت اجرایی جذب دانشگاه ها تصمیم لازم را اتخاذ نمایند همچنین دانشگاه ها در این مدت باید پرونده متقاضیان مورد تأیید هیأت اجرایی جذب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1780

به "آنالیز شرایط متقاضیان جذب در هیئت مرکزی وزارت علوم شروع شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط متقاضیان جذب در هیئت مرکزی وزارت علوم شروع شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید