تداوم بارش های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه بارش های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه (6 شهریور) ادامه دارد، گفت: روز جمعه (7 شهریور) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

تداوم بارش های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز (3 شهریور) برای شمال غرب بارش پراکنده و در برخی ساعات وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود همچنین تا فردا (4 شهریور) بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.

وی اضافه نمود: از امروز تا فردا به ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست. این شرایط روز های چهارشنبه و پنجشنبه (5 و 6 شهریور) برای مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس و ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه (7 شهریور) در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار خواهیم داشت، اظهارکرد: امروز و فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش نسبی می یابد و از روز سه شنبه تا انتها هفته در نوار شمالی دمای هوا بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

به گفته ضیاییان طی امروز و فردا (3 و 4 شهریور) دریای خزر مواج است.

وی در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (4 شهریور) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (4 شهریور) نیز صاف با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1421

به "تداوم بارش های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید