ترزیچ: منچسترسیتی لیاقت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند نه تنها معتقد است که منچسترسیتی لیاقت غلبه بر مردان او و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را داشته، بلکه شایسته قهرمانی در این رقابت ها است.

ترزیچ: منچسترسیتی لیاقت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد

به گزارش خبرنگاران، ادین ترزیچ سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پس از شکست 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) مردانش در خانه برابر منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که تکرار نتیجه بازی رفت دو تیم بود و منجر به حذف زردپوشان وستفالن شد، به خبرنگاران گفت: ما باید به منچسترسیتی تبریک بگوییم چون آنها لایق صعود به مرحله بعدی بودند و به نظر من با کیفیتی که دارند لایق قهرمانی در این رقابت ها هم هستند. در نهایت اینکه ما لایق صعود بودیم یا نه مهم نیست. بعد از سه نیمه از چهار نیمه دو بازی رفت و برگشت ما تیمی بودیم که در آستانه صعود قرار داشت و به همین دلیل بابت عدم صعود مان ناراحت هستیم.

ترزیچ با تمجید از ارلینگ هالند ستاره نروژی خط حمله تیمش که شایعاتی فراوانی درباره آینده اش شنیده می گردد، تأکید کرد: همه از او می خواهند که گلزنی کند اما برای ما مهم نیست که چه کسی گل می زند، ضمن اینکه هالند روی گلی که زدیم نقش مهمی داشت و بازی سازی خوبی انجام داد. حفظ توپ او منجر به پاس گل شد. او تمام تلاشش را می نماید تا به پیشرفت خود ادامه دهد و خودش را به سطحی بالاتر برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1809

به "ترزیچ: منچسترسیتی لیاقت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزیچ: منچسترسیتی لیاقت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید