تشکیل773 پرونده برای مجرمان در چهل و دومین مرحله طرح رعد ، شناسایی و انهدام دو باند داروی قاچاق و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبرنگاران

به گزارش تور آلمان ارزان، سردار رحیمی از تشکیل 875 پرونده برای مجرمان در چهل و دومین مرحله طرح رعد خبر داد.

تشکیل773 پرونده برای مجرمان در چهل و دومین مرحله طرح رعد ، شناسایی و انهدام دو باند داروی قاچاق و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبرنگاران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در ادامه اجرای طرح رعد که امروز سه شنبه نوزدهم اسفند ماه سال جاری چهل و دومین مرحله آن در ستاد فرماندهی فاتب برگزار گشت، اظهار کرد: در روز های پایانی سال قرار داریم و همکاران ما طی این مرحله کیس های پیچیده ای را کشف کرده اند.

وی افزود: دستگیری عربده کشان جنوب پایتخت، به این مفهوم است که پلیس با قدرت به کار خود ادامه می دهد

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: 875 پرونده سرقت مورد بررسی قرار گرفت و 294 حکم قضایی برای هجوم به مخفیگاه زورگیران، مالخران، سارقان و ... صادر شد و 46 باند هم که به صورت گروهی سرقت می کردند 3773 نفر دستگیر شدند.

رحیمی تاکید کرد: از آنجا دارو و تاریخ مصرف آن از اهمیت بالایی برخوردار است به مردم توصیه میکنم که از خرید دارو در فضای مجازی خودداری کنند.

وی در ادامه گفت: در طول یک ماه گذشته اشراف و نظارت خود را افزایش داده ایم و فعالیت قاچاقچیان دارو به واکسن کرونا هم رسیده است و ما هم به ندرت با این قبیل گزارش ها روبرو بوده ایم.

فرمانده انتظامی پایتخت تاکید کرد: پای فروش واکسن های تقلبی به ناصرخسرو هم باز شده است و به مردم توصیه می کنم از اعتماد به قاچاقچیان دارو برای خرید واکسن کرونا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1769

به "تشکیل773 پرونده برای مجرمان در چهل و دومین مرحله طرح رعد ، شناسایی و انهدام دو باند داروی قاچاق و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل773 پرونده برای مجرمان در چهل و دومین مرحله طرح رعد ، شناسایی و انهدام دو باند داروی قاچاق و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید