تعداد قربانیان ویروس کرونا در پاکستان به بیش از 3500 نفر رسید

به گزارش تور آلمان ارزان، گسترش ویروس کرونا در پاکستان همچنان ادامه دارد و کوشش های دولت برای مهار این بیماری و کنترل آن تا به امروز نتیجه ای در برنداشته است.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در پاکستان به بیش از 3500 نفر رسید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان به 176 هزار و 224 نفر رسید و این کشور عنوان سیزدهمین کشور خطرناک دنیا را به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر تا به امروز مرگ 3501 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تائید شده است و ایالت سند با 67 هزار و 353 بیمار خطرناک ترین ایالت پاکستان محسوب می گردد.

ایالت پنجاب نیز تا به امروز 65 هزار و 739 بیمار داشته و در رتبه دوم تعداد بیمار در پاکستان واقع شده است و همین موضوع باعث شده تا قرنطینه در بعضی شهرهای عظیم این ایالت از سر گرفته گردد.

طی 24 ساعت گذشته 119 پاکستانی جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده اند و پائین نیامدن تعداد قربانیان موجب نگرانی شدید مردم شده است.

طبق اعلام مسئولین بهداشتی و درمانی پاکستان بیشترین تعداد مرگ و میر متعلق به ایالت پنجاب بوده و تا به امروز 1407 نفر در این ایالت بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

از سوی دیگر دولت اسلام آباد که ادامه قرنطینه را موجب خسارت های مالی فراوان می داند پروازهای بین المللی را نیز شروع نموده است.

قرار است طی روزهای آینده 25 هزار تبعه پاکستان از کشورهای مختلف راهی پاکستان شوند و حدود 1000 نفر نیز از پاکستان به کشورهای مختلف سفر نمایند.

از سوی دیگر مرزهای پاکستان نیز به روی کشورهای همسایه باز شده است و فعالیت های تجاری در مرزهای مشترک با ایران، افغانستان و چین در حال اجرا است.

دولت هنوز هم در کوشش است با رعایت مسائل بهداشتی مانع شیوع کرونا گردد و از همه مردم خواسته تا در مجامع عمومی از ماسک استفاده ننمایند، افرادی که از این قانون تبعیت ننمایند جریمه خواهند شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1288

به "تعداد قربانیان ویروس کرونا در پاکستان به بیش از 3500 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان ویروس کرونا در پاکستان به بیش از 3500 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید