کوشش هایمان برای احیای مذاکرات با کره شمالی را ادامه می دهیم

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وزارت اتحاد کره جنوبی امروز دوشنبه بیان کرد که به کوشش های خود برای از سرگیری مصاحبه و بهبود روابط با کره شمالی در مناسبت های مختلف در امسال ادامه می دهد.

کوشش هایمان برای احیای مذاکرات با کره شمالی را ادامه می دهیم

بر این اساس، لی جونگ-جو (Lee Jong-joo) سخنگوی وزارت اتحاد کره جنوبی امروز در سخنانی گفت: برای پیشبرد فرایند صلح در شبه جزیره کره، احیای زودهنگام تبادل نظر و همکاری بین دو کره بیش از هر چیز مهم است.

سخنگوی وزارت اتحاد کره جنوبی در ادامه افزود: ما کوشش های خود را برای احیای روابط بین دو کره به وسیله فرصت های مختلف با وجود شرایط سخت ادامه خواهیم داد.

لی این-یانگ (Lee In-young) وزیر اتحاد کره جنوبی هم سه شنبه گذشته درخواست ازسرگیری زودهنگام مذاکرات با کره شمالی را مطرح و در ادامه تاکید نمود که تبادل نظر تنها راه رسیدن به اهدافی است که هر کسی خواستار آن است.

وی در این باره افزود: حتی بدون وجود شرایط مناسب برای تبادل نظر؛ کره جنوبی، کره شمالی و آمریکا باید ابتدا مسیرهای ارتباطی خود را باز نمایند، گرد هم نشسته و مذاکرات را ازسر بگیرند؛ زیرا تبادل نظر تنها راه رسیدن به اهداف مورد نظر آنها است.

به گزارش خبرنگاران، 3 دُور تبادل نظری مستقیم میان سران آمریکا و کره شمالی در دوران ریاست جمهوری ترامپ با کارشکنی و اقدامات خصمانه واشنگتن به شکست منتهی شد.

این در حالی است که کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی پیش از این از ایالات متحده و کره جنوبی به علت برگزاری رزمایش نظامی مشترک انتقاد کرد و آن را یک رزمایش جنگ هسته ای مقدماتی علیه کره شمالی و به منزله بیان واضح سیاست خصمانه واشنگتن برضد پیونگ یانگ تلقی کرد.

کیم یو جونگ اقدام کره جنوبی را رفتار ریاکارانه تلقی و برای سئول ابراز تاسف شدید کرد چرا که کره جنوبی تمرین های اولیه با آمریکا را در آستانه رزمایش اصلی شروع نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1999

به "کوشش هایمان برای احیای مذاکرات با کره شمالی را ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش هایمان برای احیای مذاکرات با کره شمالی را ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید