توزیع شیر در مدارس مناطق محروم شروع شد

به گزارش تور آلمان ارزان، در حالی که بیش از یک دهه از شروع طرح شیرمدرسه می گذرد، پس از توقف هایی که در ادامه این طرح به دلیل آنچه که از سوی مسئولین مربوطه عدم تامین اقتصادی این پروژه خوانده می شد، سال جاری مجددا با تامین بودجه، این طرح از 15 مهرماه در مناطق محروم و کمتر برخوردار شروع شده است؛ طرحی که با آنکه موافقان زیادی دارد اما به دلیل کمبود بودجه دچار مشکلاتی شده است.

توزیع شیر در مدارس مناطق محروم شروع شد

دکتر زهرا عبداللهی - مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد اجرای برنامه شیرمدرسه گفت: همیشه یکی از اولویت های اصلی ما در دفتر بهبود تغذیه، این موضوع است. در امسال با پیگیری های انجام شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات این برنامه تامین شد.

وی در ادامه گفت: پس از تامین بودجه مقرر شد این طرح در استان ها و شهرهای کمتر برخوردار شامل سیستان بلوچستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، کرمان و... اجرا گردد.

عبداللهی توضیح داد: در نظر داریم در طول سال تحصیلی در 60 نوبت اقدام به ارائه شیر رایگان به بچه ها کنیم. از تاریخ 15مهرماه امسال دستور این موضوع صادر شده و در صورتی که تامین اعتبارات و بودجه به ما اجازه دهد، این طرح را به حاشیه شهرهای بزرگ هم خواهیم آورد؛ اما فعلا اولویت با شهرهای کمتر برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 721

به "توزیع شیر در مدارس مناطق محروم شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع شیر در مدارس مناطق محروم شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید