جان بولتون در صدر پرفروش های نیویورک تایمز

به گزارش تور آلمان ارزان، فهرست پرفروش های هفتگی نشریه نیویورک تایمز درحالی منتشر شده که کتاب جنجالی جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده در صدر فهرست کتاب های غیرداستانی دیده می گردد.

جان بولتون در صدر پرفروش های نیویورک تایمز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا کتابی را با عنوان اتاقی که در آن رخ داد درباره دوران مسئولیتش در دولت ترامپ به رغم کوشش رئیس جمهوری آمریکا برای جلوگیری از انتشار این کتاب، از تاریخ بیست و سوم ژوئن روانه بازار کرد.

این کتاب به رویدادهای پشت پرده کاخ سفید در دوران ترامپ می پردازد و بعضی رفتارها، سیاست ها و اشتباهات او در آن توضیح داده شده است.

اکنون با گذشت سه هفته از حضور اتاقی که در آن رخ داد در پرفروش های غیرداستانی نشریه نیویورک تایمز، این اثر در رتبه نخست دیده می گردد.

چطور یک ضدنژادپرست باشیم نوشته ایبرام ایکس کندی، من و فزونی سفید نوشته لیلا سعد، کنترل نشده نوشته گلنون دویل و جداشده نوشته جیکوب سوبروف در رتبه های بعدی فهرست آثار غیرداستانی بخش جلد سخت قرار دارند.

در بخش داستانی نیز رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دلیا اوئنز، نیمه محوشونده نوشته بریت بنت، 28 تابستان نوشته الین هیلدربرند، کوشش زیبای احمقانه نوشته هانک گرین و کامینو نوشته جان گریشام به ترتیب در رتبه های نخست تا پنجم قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1348

به "جان بولتون در صدر پرفروش های نیویورک تایمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان بولتون در صدر پرفروش های نیویورک تایمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید