جرات تیم استقلال گم شده است ، لیگ باید تعطیل گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، پیشکسوت استقلال می گوید استقلال برای رسیدن به موفقیت و خروج از موقعیت کنونی احتیاج به تحول اساسی دارد.

جرات تیم استقلال گم شده است ، لیگ باید تعطیل گردد

به گزارش خبرنگاران ، استقلال این روزها بحران بدی را پشت سر می گذارد، بحرانی که نتیجه ناکامی این تیم در لیگ و حاشیه های سرمربی اش فرهاد مجیدی است.

محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال و پیشکسوت کنونی این تیم قبلا هم منتقد فرهاد مجیدی بود و نقدها تندی را علیه این مربی بیان نموده بود. اکنون نیز همین رویه را دارد.

او در گفت و گو با خبرنگاران تاکید نمود: واضح است که استقلال یک تحول اساسی می خواهد. ما کسی را می خواهیم که با دل و جرات و البته دانش زیاد فوتبالی استقلال را متحول کند و باعث نتیجه دریافت این تیم در لیگ گردد.

وی اضافه نمود: چرا حسرت طرفداران استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران باید این چنین طولانی گردد؟ من واقعا بابت این شرایط متاسفم. تا زمانی نگرش های کوته بینانه از استقلال نرود نمی توان به آینده این تیم امیدوار بود. بر فرض تا خاتمه لیگ استقلال نتیجه بگیرد، برای فصل آینده چه کار می خواهیم بکنیم.

این پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: استقلال اکنون به یک تفکر جدید و جرات مثال زدنی احتیاج دارد. جرات این تیم گم شده است و ما ردی از استقلال سرحال و با تاکتیک نمی بینیم.

نوازی در رابطه با برگزاری لیگ برتر فوتبال در شرایط کرونایی گفت: هیچ چیز مهم تر از سلامتی افراد نیست. اگر قرار است سلامتی افراد تحت تاثیر قرار بگیرد بی برو برگرد این لیگ باید تعطیل گردد و اگر در چنین شرایطی اصرار به برگزاری لیگ است متولیان آن باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1311

به "جرات تیم استقلال گم شده است ، لیگ باید تعطیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرات تیم استقلال گم شده است ، لیگ باید تعطیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید