جمهوری آذربایجان از بیم کرونا تمامی مراکز آموزشی خود را تعطیل کرد

به گزارش تور آلمان ارزان، دولت جمهوری آذربایجان در اقدامی پیشگیرانه تمامی مراکز آموزشی خود را از فردا سه شنبه به مدت 18 روز تعطیل گفت.

جمهوری آذربایجان از بیم کرونا تمامی مراکز آموزشی خود را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت جمهوری آذربایجان در اقدامی پیشگیرانه جهت عدم شیوع ویروس کشنده کرونا، تمامی مراکز آموزشی خود را تا 27 مارس (8 فرودین) تعطیل کرد.

به نوشته خبرگزاری ترند کابینه وزرای جمهوری آذربایجان اعلام کرده است که تمام مراکز آموزشی در این کشور از فردا 19 اسفند 98 لغایت هشتم فرودین 99 تعطیل هستند.

این کشور هم مرز با ایران تدابیر خاصی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس بکار بسته است. 121 کننده مجلس جمهوری آذربایجان نیز روز شنبه آزمایش کرونا دارند و در تمامی ورودی های مجلس این کشور دستگاهای طب سنج نصب شده است.

به نوشته ترند نیوز، تا به امروز تنها 500 نفر در این کشور بابت ویروس کرونا قرنطینه شده اند. ویروس کرونا تا به امروز موجب جان باختن شماری از افراد در برخی کشورهای جهان شده و بسیاری از رویداد های بین المللی را به حالت تعلیق درآورده است.

این اقدام های باکو در حالی صورت می گیرد که برخی کشورها چون آمریکا سطح هشدار مسافرتی به این کشور را بابت کرونا افزایش داده اند.

وزارت خارجه آمریکا به آمریکایی ها توصیه کرده نسبت به تصمیم خود در سفر به جمهوری آذربایجان با توجه به تصمیمات این کشور برای مقابله با ویروس کرونا تجدید نظر کنند. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1056

به "جمهوری آذربایجان از بیم کرونا تمامی مراکز آموزشی خود را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان از بیم کرونا تمامی مراکز آموزشی خود را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید