جنگ عربستان و کانادا به بازار بورس کشیده شد

به گزارش تور آلمان ارزان، عربستان خاطرنشان کرد در نظر دارد بخشی از اوراق قرضه دولت کانادا را که خریداری نموده است به فروش برساند.

جنگ عربستان و کانادا به بازار بورس کشیده شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان ترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در تازه ترین تحولات مربوط به تنش بین روابط عربستان و کانادا، عربستان اعلام نموده است علاوه بر توقف خرید گندم از کانادا، خرید اوراق قرضه جدید این کشور را متوقف می نماید و بخشی از اوراق قرضه در اختیار خود را به فروش می رساند. این اقدام سعودی ها باعث شد بورس کانادا در تازه ترین معاملات وارد محدوده قرمز گردد.

تنش ها بین دو کشور با انتقاد کانادا از شرایط حقوق بشر در عربستان شروع شد و عربستان ضمن اخراج سفیر کانادا، پروازهای خود به کانادا را لغو کرد. سعودی ها در بخش دیگری از پاسخ های اقتصادی به کانادا، توریست های درمانی خود را به دیگر کشورها منتقل می نماید. با این حال به گفته بعضی تحلیلگران این گونه اقدامات عربستان آن هم زمانی که عربستان شدیدا تشنه جذب سرمایه گذاری خارجی است می تواند در نهایت به زیان اقتصاد خود این کشور باشد.

یکی از سرمایه گذاران آشنا به بازار عربستان گفته است: چنین اقداماتی به سرمایه گذاران این پیغام را ارسال می نماید که ثبات برای انجام کسب و کار در عربستان وجود ندارد. سایت بیزینس اینسایدر نیز با بیان اینکه این اقدام عربستان نخواهد توانست بازارهای اقتصادی کانادا را تحت تاثیر قرار دهد گفته است چشم انداز این کشور کماکان مثبت و مستحکم باقی خواهد ماند. انتهای پیغام

منبع: خبر فوری
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 990

به "جنگ عربستان و کانادا به بازار بورس کشیده شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جنگ عربستان و کانادا به بازار بورس کشیده شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ عربستان و کانادا به بازار بورس کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید