جوانان انقلابی باید برنامه کاندیدا ها را ببینند نه نام ها را خبرنگاران

به گزارش تور آلمان ارزان، یک فعال سیاسی با بیان اینکه دانشجوی انقلابی نباید در انتخابات به اسامی نگاه کند و باید به برنامه را ببیند؛ گفت: جوانان انقلابی که خود را پیرو رهبری می دانند نباید در بند نام ها باشند.

جوانان انقلابی باید برنامه کاندیدا ها را ببینند نه نام ها را خبرنگاران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی جعفری فعال سیاسی و دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی در همایش دانشجویی ـ مردمی بن بست تکرار با بیان اینکه بنده مدت هاست تصمیم گرفته ام در دوگانه اصلاح طلب اصول گرا صحبت نکنم، گفت: تجربه انتخابات 92 برای من این است که بین نامزد اصول گرایی که گزینه وزارت خارجه اش ظریف است همان طور که گزینه اصلاح طلب است، چه فرقی است؟ باید پارادایم را عوض کرد.

وی گفت: وقتی که به نام ها توجه کنیم، به افراد توجه کنیم، به اصلاح طلب و اصول گرا توجه کنیم، نتیجه چیزی می گردد که داریم می بینیم.

جعفری توضیح داد: دلیل بن بستی که 92 ایجاد شد، این بود که آقای ولایتی، آقای قالیباف، آقای رضایی و آقای روحانی همگی یک گفتمان را در سیاست خارجی دنبال می کردند. مردم کسی را انتخاب می نمایند که این گفتمان به او بیاید برای همین به روحانی رای دادند.

فعال اسبق دانشجویی گفت: نیازی نیست که فقط تجربه های 8 سال دولت را آنالیز کنیم. تجربه چند روز انتخابات 92 هم هست و ممکن است دوباره تکرار گردد. شاید باید یک بار یک آنالیز ای بکنیم که آیا واقعا دلیل وضع موجود فقط عملکرد اصلاح طلبان است؟ یا تعلل های ما هم علت مسائل کنونی کشور است؟

وی گفت: نکته این است که چپ و راست را باید رها کرد. از ترس اینکه اصلاح طلبان نیایند نباید خود را به چاه دامان اصول گرا هایی انداخت که محافد در بند این نام ها باشند.

جعفری توضیح داد: اصلاح طلبی یا اصول گرایی، برای من مهم نیست، باید بگویی برنامه ات برای برون رفت از این مسائل چیست؟

وی گفت: دانشجوی انقلابی نباید در انتخابات به اسامی نگاه کند باید به برنامه نگاه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1744

به "جوانان انقلابی باید برنامه کاندیدا ها را ببینند نه نام ها را خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان انقلابی باید برنامه کاندیدا ها را ببینند نه نام ها را خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید