حاشیه دیدار ایران - بولیوی، داوران کویتی به دنبال اینترنت، احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس- السد

به گزارش تور آلمان ارزان، با اعلام مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال احتمال حضور بانوان در استادیوم آزادی برای تماشای دیدار پرسپولیس با السد قطر وجود دارد.

حاشیه دیدار ایران - بولیوی، داوران کویتی به دنبال اینترنت، احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس- السد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, تیم ملی فوتبال ایران در راستای آماده سازی خود برای حضور در جام ملت های آسیا- 2019 امارات از ساعت 19:30 امشب (سه شنبه) در دیداری تدارکاتی در استادیوم آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال بولیوی خواهد رفت.

مجری و گوینده خانم رادیو که در استادیوم آزادی حاضر شده با اجرای برنامه خود در استادیوم شور و حال خاصی برای طرفداران تیم ملی ایجاده نموده است. این مجری خانم در صحبت هایش بیان کرد؛ کی روش در صورت برد مقابل بولیوی پنجاهمین برد خود را با تیم ملی فوتبال ایران کسب خواهد نمود.

حسن کریمی مدیرعامل سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در استادیوم حضور دارد.

غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی رئیس فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: خبرنگاران خانم هم برای پوشش خبری این دیدار در استادیوم آزادی حضور خواهند داشت. به احتمال فراوان در بازی پرسپولیس مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا طرفداران بانوان همانند بازی امروز برای تماشای بازی در استادیوم حاضر خواهند شد.

داوران کویتی این دیدار از مسئولان استادیوم درخواست کردند اینترنت در اختیار آنها قرار دهند.

بازیکنان بولیوی در فاصله یک ساعت تا شروع بازی وارد زمین شدند و بدن های شان را گرم کردند.

رفته به رفته بر تعداد طرفداران حاضر در استادیوم افزوده می گردد و حدود 3 هزار طرفدار در استادیوم حضور دارند. همچنین تعدادی از تماشاگران بانو نیز روی سکو ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 190

به "حاشیه دیدار ایران - بولیوی، داوران کویتی به دنبال اینترنت، احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس- السد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار ایران - بولیوی، داوران کویتی به دنبال اینترنت، احتمال حضور بانوان در بازی پرسپولیس- السد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید