حسن زاده: خوشحالم به فینال رسیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده است، برای قهرمانی به اندونزی آمده ایم

به گزارش تور آلمان ارزان، ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون با ابراز خرسندی از صعود تیمش به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: ما برای قهرمانی به اندونزی آمده ایم و هنوز کارمان تمام نشده است.

حسن زاده: خوشحالم به فینال رسیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده است، برای قهرمانی به اندونزی آمده ایم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر حسن زاده، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از صعود این تیم به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا در گفت و گوی تصویری با سایت رسمی AFC گفت: خیلی خوشحالم به فینال مسابقات رسیدیم، اما هنوز این تورنمنت برای ما تمام نشده است. ما برای قهرمانی به اندونزی آمده ایم و سعی می کنیم این عنوان را به دست بیاوریم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مرحله نیمه نهایی تیم مس سونگون مقابل نفت الوسط عراق توضیح داد: در بازی با نفت الوسط، زمانی که بازی یک - یک مساوی بود، ما به یک ضربه آغاز مجدد رسیدیم که روی همان ضربه توانستم یک گل زیبا به ثمر برسانم و تیمم را پیش بیندازم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: از طرفداران مان بابت حمایت های شان تشکر می کنم و از آنها می خواهم برای ما دعا نمایند تا در بازی فینال هم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال مس سونگون از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) در دیدار فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا در اندونزی به مصاف تیم تای سون نام ویتنام خواهد رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 656

به "حسن زاده: خوشحالم به فینال رسیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده است، برای قهرمانی به اندونزی آمده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: خوشحالم به فینال رسیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده است، برای قهرمانی به اندونزی آمده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید