حسینی حق دارد نگران باشد، می خواهند آرامش استقلال را بهم بزنند

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال از صبح امروز آدینه تمرینات خود را برای از سرگیری رقابتهای لیگ برتر شروع کرد. این تمرین که از ساعت 10 صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب شروع شد، با حضور بیشتر بازیکنان برگزار گردید و فقط چهار نفر از بازیکنان در آن غایب بودند.

حسینی حق دارد نگران باشد، می خواهند آرامش استقلال را بهم بزنند

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: همه عوامل حاضر در تمرین امروز در روزهای گذشته تست کرونا دادند تا از سلامتی نفرات اطمینان حاصل گردد و تمهیدات لازم هم در محل تمرین اجرا شده است. در تمرینات و سپس از آن در مسابقات شرکت می کنیم و امیدمان به خداست تا مسئله ای برای هیچ یک از بازیکنان و مربیان چه در تیم ما و چه در دیگر تیم ها به وجود نیاید.

مربی آبی پوشان در مورد ابراز نگرانی سید حسین حسینی دروازه بان استقلال مبنی بر آغاز تمرینات و مسابقات لیگ بیان داشت: حسینی و همه فوتبالیست ها حق دارند نگران خود، خانواده و جامه شان باشند و اگر نگران نباشند عجیب و غیر عادی است. ما هم به نوبه خودمان نگران هستیم و چاره ای نداریم جز این که در این شرایط به وظیفه خود عمل کنیم. اما در مقابل انتظار داریم که امکانات و تمهیدات حداکثری برای سلامتی جامعه فوتبال در نظر گرفته گردد.

وی در مورد فرایند حرکتی باشگاه در سال 99 گفت: از حق نگذریم آقای سعادتمند اتفاقات خوبی را در باشگاه رقم زد و آرامش را به تیم بازگرداند و از آن مهمتر توانست در مدت کوتاهی اعتماد بازیکن، مربی و طرفدار را جلب کند. متاسفانه طرفداران در گذشته چیزهایی دیده بودند که به راحتی نمی توانستند به هر مدیر عاملی اعتماد نمایند اما سعادتمند در مدت زمان کوتاهی با عملکردش توانست اعتماد طرفدار را به خود جلب نماید.

غلامپور گفت: یکی از اتفاقات خوبی که دیدم در باشگاه افتاد، تزریق پول به تیم امید بود. به یاد ندارم در تاریخ این باشگاه به تیم های پایه پولی پرداخت شده باشد که در سال 99 و در اقدامی غافلگیر نماینده این رخ داد.

دروازه بان پیشین آبی پوشان توضیح داد: متاسفانه من این را حس می کنم هر زمان تیم به آرامش و سیر صعودی برسد، یک جوری حرکت رو به جلوی آن را متوقف می نمایند و الان هم تحرکاتی را در همین راستا مشاهده می کنم. امیدوارم اینگونه نباشد و آقایان اجازه دهند چرخ باشگاه بچرخد و کار با همین آرامشی که حاکم شده پیش برود.

عضو کادر فنی استقلال در مورد عملکرد تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: با جَو روانی بَدی که بر فوتبال حاکم شده، ریکاوری بازیکنان و بازگردان آنها به شرایط مطلوب برای همه تیم ها از جمله تیم ما سخت است. اما کوشش می کنیم باتوجه به زمینه قبلی بازیکنان که تمریناتی را به صورت انفرادی داشتند، این کار را به نحوی مطلوب انجام داده و با قوای کامل در مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: تیم ما و چند تیم دیگر روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و ما تا آخرین روز لیگ برای هرچه بهتر نتیجه دریافت کوشش می کنیم. بازیکنان با کیفیت و با روحیه ای داریم که می توانند هر اتفاقی را در زمین مسابقه رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1244

به "حسینی حق دارد نگران باشد، می خواهند آرامش استقلال را بهم بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی حق دارد نگران باشد، می خواهند آرامش استقلال را بهم بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید