حضور موی تای کار کردستانی در مسابقات قهرمانی دنیا در مالزی

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوان استان کردستان از اعزام تیم ملی موی تای ایران به مسابقات قهرمانی دنیا به میزبانی کشور مالزی و حضور حسین کرمی ملی پوش کردستانی در این رقابت ها اطلاع داد.

حضور موی تای کار کردستانی در مسابقات قهرمانی دنیا در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

محمود ضیاءپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: تیم ملی موی تای ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا 2014 در مالزی، دیروز با 8 فایتر (مبارز) راهی جزیره لنکاوی محل برگزاری این رقابت ها شد.

وی گفت: حسین کرمی ورزشکار کردستانی در وزن 75- کیلوگرم به همراه موی تای کاران استان های خوزستان، البرز، تهران و لرستان با پوشیدن پیراهن ارزشمند تیم ملی برای کسب افتخار به میدان می روند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان توضیح داد: این رقابت ها از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور موی تای کاران برتر دنیا در چهارده وزن شروع می گردد و تا بیستم اردیبهشت ماه 93 ادامه دارد.

وی گفت: مسئولیت راهنمایی فنی و سرمربی گری تیم ملی موی تای ایران بر عهده مرتضی علی پناهی از تهران است، محمد پورصادق از البرز به عنوان مربی و حمدالله عبادتی رئیس انجمن موی تای به عنوان مدیر، تیم ملی کشورمان را در این مسابقات معتبر همراهی می نمایند.

ضیاءپور اضافه کرد: ملی پوشان کشورمان پیش از سفر به مالزی، در 3 مرحله اردوی تدارکاتی در منطقه آبسرد شهرستان دماوند از توابع تهران حضور یافتند که از استان کردستان 4 ورزشکار و یک مربی در مراحل مختلف اردوهای تیم ملی شرکت داشتند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 587

به "حضور موی تای کار کردستانی در مسابقات قهرمانی دنیا در مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور موی تای کار کردستانی در مسابقات قهرمانی دنیا در مالزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور موی تای کار کردستانی در مسابقات قهرمانی دنیا در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید