خبرنگاران آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با یاری زبان هنر کاهش می یابد

به گزارش تور آلمان ارزان، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی رایج در این استان با یاری زبان هنر کاهش می یابد.

خبرنگاران آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با یاری زبان هنر کاهش می یابد

محمدعلی پیرسبزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ضروری است که استفاده بهینه تری از زبان هنر برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد گردد.

وی اضافه کرد: زبان هنر می تواند آثار نامطلوب آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی را برای قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد تبیین و تشریح کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: راهکارهای متعدد برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در این استان وجود دارد که یکی از مهمترین آنها توجه به مسائل فرهنگی و هنری است.

پیرسبزی با اشاره به تأثیرگذاری، مانایی، پویایی و بااصالت بودن زبان هنر، بیان کرد: ظرفیت های چشمگیر زبان هنر در مسائل و حوزه های مختلف نیز می تواند نقش آفرینی کند.

وی ابراز داشت: بمنظور یاری به کاهش هر چه بهتر آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد پویش فرهنگی و هنری طلاق، اعتیاد و خشونت خانوادگی به صورت مجازی در این استان برگزار گردید.

پیرسبزی گفت: بهزیستی، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، حوزه هنری، ستاد مبارزه با مواد مخدر و دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این پویش همکاری مطلوبی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتند.

وی گفت: باید با همدلی، همصدایی و همزبانی برای توسعه روزافزون فرهنگ و هنر در کهگیلویه و بویراحمد گام های مؤثری برداشته گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1822

به "خبرنگاران آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با یاری زبان هنر کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آسیب های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با یاری زبان هنر کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید