خبرنگاران تعطیلی مدارس آذربایجان غربی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش تور آلمان ارزان، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی مدارس و مراکز پیش دبستانی استان فردا، یکشنبه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

خبرنگاران تعطیلی مدارس آذربایجان غربی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره کالج در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

ابراهیم محمدی بامداد یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و ضدعفونی کامل مراکز آموزشی اتخاذ شد و تمامی مدارس شهری و روستایی استان در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می شود.

وی گفت: با مدیران مناطق 24 گانه استان نیز در زمینه تهیه ملزومات بهداشتی و ضدعفونی مدارس طی یک ویدئو کنفرانس هماهنگی شده است.

به گزارش خبرنگاران پیش از این نیز مدارس در برخی دیگر از استان ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی مراکز آموزشی تعطیل اعلام شده بود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین اظهاراتش از وجود تعداد لازم کیت تشخیص بیماری کرونا در کشور خبر داد و نتایج آزمایش های 18 بیمار از 285 مورد مشکوک را مثبت بیان نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1008

به "خبرنگاران تعطیلی مدارس آذربایجان غربی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی مدارس آذربایجان غربی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید