خبرنگاران راه&zwnjاندازی پویش ورزش در خانه گامی در راستای تضمین سلامتی مردم است

به گزارش تور آلمان ارزان، تبریز- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت انجام فعالیت های ورزشی، گفت: راه اندازی پویش ورزش در خانه، گامی در راستای افزایش سلامتی شهروندان در روزهای کرونایی است.

خبرنگاران راه&zwnjاندازی پویش ورزش در خانه گامی در راستای تضمین سلامتی مردم است

به گزارش چهارشنبه خبرنگاران، ایوب بهتاج در یک گفتگوی خبری، ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ورزش در خانه، اضافه کرد: ورزش کردن بهترین راه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و بیماری های مختلف است.

وی با بیان اینکه پویش ورزش در خانه، اولین و مهم ترین راه حل برای افزایش توان قلبی و توسعه سلامتی عموم شهروندان است، یادآوری کرد: دفتر توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان با ارائه یک طرح جامع در مورد ورزش کردن بچه ها، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و حتی کهنسالان، توانسته گام های مؤثری در زمینه ارتقای سلامتی عموم مردم بردارد.

وی مطرح کرد: در آذربایجان شرقی نیز توسط معاونت ورزشی اداره کل و هیأت ورزش های همگانی استان، طرح ارائه شده از سوی وزارت با دقت اجرا می گردد تا تعطیلی بعضی باشگاه های ورزشی و عدم حضور مردم در اماکن ورزشی را بتوان به این وسیله جبران کرد.

بهتاج اظهار کرد: از هم وطنان عزیز دعوت می کنم با پیوستن به پویش ورزش در خانه، تحرک بدنی کافی داشته باشند و سلامتی خود را تضمین نمایند، زیرا همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و ورزش بهترین راه برای پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های مختلف است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1588

به "خبرنگاران راه&zwnjاندازی پویش ورزش در خانه گامی در راستای تضمین سلامتی مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه&zwnjاندازی پویش ورزش در خانه گامی در راستای تضمین سلامتی مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید