خبرنگاران فعالان اقتصادی بوشهر ازتسهیلات 4000 میلیارد ریالی صادراتی استفاده کنند

به گزارش تور آلمان ارزان، بوشهر- خبرنگاران - روابط عمومی بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه فعالیت های صادراتی محصولات کشاورزی تسهیلات ویژه 4000 میلیارد ریالی توسط این بانک و صندوق توسعه ملی اختصاص یافته که فعالان اقتصادی استان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

خبرنگاران فعالان اقتصادی بوشهر ازتسهیلات 4000 میلیارد ریالی صادراتی استفاده کنند

در نمابر ارسالی روز پنجشنبه بانک کشاورزی استان بوشهر به خبرنگاران آمده است: این مبلغ به صورت ملی برای صادرات محصولات کشاورزی پیش بینی شده است و در هر استان بستگی به تقاضای مشتریان و فعالان اقتصادی واجد شرایط از آن بهره مند می شوند.

این گزارش یادآورشده است:این بانک با هدف حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی برای فعالیت های صادراتی محصولات کشاورزی، تسهیلات ویژه پرداخت می کند.

روابط عمومی بانک کشاورزی استان بوشهر تصریح کرده است: این تسهیلات از محل منابع بانک کشاورزی و صندوق توسعه ملی به میزان 4000 میلیارد ریال برای فعالیت های صادراتی محصولات کشاورزی از جمله کالاهای حاصل از فرآوری، عمل آوری، سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی به متقاضیان پرداخت می شود.

براساس این گزارش، نرخ سود موثرتلفیقی این تسهیلات (منابع بانک کشاورزی و صندوق توسعه ملی) ، 14.5 درصد و بازپرداخت آن حداکثر 2 سال خواهد بود.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس www.behinyab.ir ثبت نام اولیه را انجام داده و برای بررسی درخواست و اخذ تسهیلات از طریق این سامانه به شعب بانک کشاورزی معرفی شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1488

به "خبرنگاران فعالان اقتصادی بوشهر ازتسهیلات 4000 میلیارد ریالی صادراتی استفاده کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالان اقتصادی بوشهر ازتسهیلات 4000 میلیارد ریالی صادراتی استفاده کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید