خبرنگاران مسئله ای در تامین الکل واحدهای بهداشتی البرز وجود ندارد

به گزارش تور آلمان ارزان، کرج - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشکل تامین الکل مورد نیاز واحدها برای تولید مواد ضد عفونی کننده وجود ندارد و این واحدها تمام نیاز کشور را پاسخگو خواهند بود.

خبرنگاران مسئله ای در تامین الکل واحدهای بهداشتی البرز وجود ندارد

رامین ربیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: استان البرز قطب صنعتی تولید مواد آرایشی و بهداشتی و ضد عفونی کننده است و بیش از یکصد واحد در این زمینه فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: طبق دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این چند روز نشست های زیادی برگزار شده و پیگیر این هستیم که محصولات تولید شده به دست مصرف کننده واقعی برسد و خارج از بحث واسطه گری باشد.

ربیعی با اشاره به نشست های سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با تولیدکننده های مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در این استان گفت: مسائل واحدها را اخذ کردیم. مهمترین مشکل آنها بحث الکل بود و دیروز با رایزنی های اجرا شده با وزیر و معاون وزیر صنعت مشکل حل و به واحدها اعلام شده که به مقدار نیاز الکل در دسترس است و مسئله ای از این حیث وجود ندارد.

وی گفت: نظارت های خوبی هم روی بازار هم با هماهنگی اداره کل بازرسی شروع و بر این مساله تمرکز شده که بر تمام واحدها از تولید تا عرضه نظارت اعمال شود و مسئله ای از این حیث وجود نخواهد داشت.

ربیعی اضافه کرد: ازیکصد واحد تولید لوازم آرایشی بهداشتی البرز، 10 واحد شاخص هستند که نیاز کل ایران و کشورهای همسایه را هم می توانند تامین کنند. این واحدها با ظرفیت کامل، روزانه 200 تن می توانند مواد ضد عفونی کننده تولید کنند.

وی همچنین با اشاره به احداث واحدهای جدیدی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز گفت: 65 مجوز جدید از سوی و زارت بهداشت با هماهنگی ما صادر شده که وارد مدار می شوند و از نظر خط تولید و میزان آن مسئله ای وجود ندارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران مسئله ای در تامین الکل واحدهای بهداشتی البرز وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسئله ای در تامین الکل واحدهای بهداشتی البرز وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید