خبرنگاران معاون رییس جمهوری از سد لاستیکی سرخرود بازدید کرد

به گزارش تور آلمان ارزان، ساری - خبرنگاران - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در دومین روز از سفر به مازندران، عصر امروز پنجشنبه از سد لاستیکی در دست ساخت سرخرود واقع در شهرستان محمودآباد بازدید کرد.

خبرنگاران معاون رییس جمهوری از سد لاستیکی سرخرود بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، ساخت سد لاستیکی سرخرود که از سال 95 شروع شد و در حال حاضر 65 درصد پیشرفیت فیزیکی دارد ، در صورت بهره برداری آب مورد احتیاج برای 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را تامین می نماید.

بخشدار سرخرود در حاشیه بازدید دکتر محمدباقر نوبخت از این سد به خبرنگار خبرنگاران گفت که برای ساخت این سد 9 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که تا به امروز 6 میلیارد تومان آن هزینه شده است.

احمد هاشمی با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت مصالح برای تکمیل این سد به اعتباری بیشتری احتیاج است ، اضافه نمود : برای اتمام این سد چهار میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دیگر احتیاج است.

دکتر نوبخت عصر دیروز به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی و زیرساختی به مازندران سفرکرد. وی در اولین روز سفرش از طرح های نیمه تمام راه دسترسی فرودگاه دشت ناز ، تصفیه خانه ، تالار مرکزی ، سالن ورزشی 6 هزار نفری ، بیمارستان ماهفروجک و نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد.

شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران ، شرکت در مراسم شروع ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان استان و بازدید از تصفیه خانه عظیم در دست ساخت آبرسانی به شهرهای گروه الف ، سد لاستیکی سرخرود و پل در حال ساخت بابلسر از برنامه های روز دوم سفر معاون رییس جمهوری به مازندران است.

همچنین قرار است نیروگاه زباله سوز نوشهر هم به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور نوبخت امروز به صورت آزمایشی بهره برداری شده و کارخانه کمپوست تنکابن هم افتتاح گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1376

به "خبرنگاران معاون رییس جمهوری از سد لاستیکی سرخرود بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون رییس جمهوری از سد لاستیکی سرخرود بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید