خبرنگاران واژگونی خودرو علت تمامی تصادفات فوتی خراسان جنوبی است

به گزارش تور آلمان ارزان، بیرجند - خبرنگاران - جانشین رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از شروع طرح نوروزی در 25 اسفند تا به امروز، واژگونی خودرو عامل 100 درصد تصادفات فوتی استان بوده است.

خبرنگاران واژگونی خودرو علت تمامی تصادفات فوتی خراسان جنوبی است

سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: علت عمده این تصادفات فوتی، توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده و صحبت کردن با تلفن همراه هنگام رانندگی بوده است.

وی مطرح نمود: در طرح نوروزی سال جاری 2 فقره تصادف فوتی در جاده های استان داشتیم که در این تصادفات سه نفر فوت کردند و بقیه تصادفات جرحی بوده است.

سرهنگ توفیقی نیا اعلام کرد: در یک هفته گذشته 60 درصد از تصادفات جاده ای خراسان جنوبی منجر به واژگونی خودرو و خروج از جاده شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد؛ تا جایی که ممکن است از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند و در صورت ضرورت، قوانین هدایت و رانندگی را رعایت نمایند.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی علت اصلی تصادفات منجر به فوت است، ادامه داد: از رانندگان می خواهیم قبل از حرکت، حتما استراحت کافی داشته باشند و هر 2 ساعت رانندگی در جاده، 15 دقیقه توقف و استراحت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1771

به "خبرنگاران واژگونی خودرو علت تمامی تصادفات فوتی خراسان جنوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی خودرو علت تمامی تصادفات فوتی خراسان جنوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید