خبرنگاران وزیر علوم: هیات علمی دانشگاه فرهنگیان باید تقویت گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران- خبرنگاران- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه داوطلبان نخبه و شایسته ای برای حضور در دانشگاه فرهنگیان اعلام آمادگی می نمایند، بر ضرورت تقویت هیات علمی دانشگاه فرهنگیان تاکید نمود.

خبرنگاران وزیر علوم: هیات علمی دانشگاه فرهنگیان باید تقویت گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از خانه ملت، منصور غلامی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم داوطلبان نخبه و شایسته ای برای حضور در دانشگاه فرهنگیان اعلام آمادگی می نمایند، گفت: بر همین مبنا احتیاج است که اساتید توانمند بیشتری در دانشگاه فرهنگیان حضور یابند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: باید به سرعت با اضافه کردن هیات علمی جدید، این دانشگاه را تقویت کرد؛ البته این به معنای ضعف اساتید فعلی که تجارب بالایی دارند، نیست ولی ضرورت دارد که این دانشگاه تقویت گردد.

غلامی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت ماده (28) اساسنامه دانشگاه فرهنگیان بیشتر بهره برد، گفت: بیشتر افرادی که از محل ماده(28) جذب می شوند از دانشگاه های برتر کشور بوده که دارای مدارک لیسانس به بالا هستند و پس از یک دوره یکساله آماده تدریس در مدارس می شوند.

وزیر علوم تحیقیات و فناوری یادآور شد: با وجود هزینه کمتر استفاده از ماده (28) اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، اما در حال حاضر رغبت کمتری برای استفاده از این ماده وجود دارد و این در حالیست که برای جذب داوطلبان تعهد 4 ساله، باید مدت زمان بیشتری را صرف کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توضیح داد: در این زمینه وزارت علوم وظیفه کنترل و نظارت دارد و در حوزه اجرا ورود نمی کند و وظیفه اجرا با وزارت آموزش و پرورش است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1447

به "خبرنگاران وزیر علوم: هیات علمی دانشگاه فرهنگیان باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر علوم: هیات علمی دانشگاه فرهنگیان باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید