رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: پرونده مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی در پزشکی قانونی رسیدگی می گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پرونده تصادف نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون حقوقی این سازمان و نیز راننده نفتکش در پزشکی قانونی رسیدگی می گردد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: پرونده مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی در پزشکی قانونی رسیدگی می گردد

به گزارش خبرنگار احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در حاشیه مراسم ترحیم نوربخش و تاج الدین درباره اقدامات پزشکی قانونی پس از تصادف خودروی حامل محمدتقی نوربخش اظهار کرد: برای این موضوع پرونده ای در پزشکی قانونی تشکیل شده است و آنالیز های لازم در این خصوص در حال اجرا است.

وی گفت: همچنین پرونده ای نیز در خصوص راننده نفتکش که با خودروی حامل این افراد برخورد نموده بود تشکیل شده و آنالیز هایی نیز در این خصوص در حال اجرا است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه پزشکی قانونی استان گلستان رسیدگی به این موارد را در دست آنالیز دارد، گفت: امیدواریم به زودی نتایج آن معین گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 222

به "رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: پرونده مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی در پزشکی قانونی رسیدگی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: پرونده مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی در پزشکی قانونی رسیدگی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید