سعیدی: فدراسیون ها ورزشکاران را برای بورسیه معرفی می نمایند

به گزارش تور آلمان ارزان، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کلیه سهمیه های اعلام شده به IOC به وسیله فدراسیون ها انتخاب و به ما اعلام می گردد.

سعیدی: فدراسیون ها ورزشکاران را برای بورسیه معرفی می نمایند

به گزارش خبرنگاران، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کمیته ملی المپیک نقشی در انتخاب افراد برای بورسیه کمیته بین المللی المپیک ندارد و تنها معرف آنها به IOC است چرا که برترین و بالاترین مرجع برای انتخاب افراد واجد شرایط در این زمینه خود فدراسیون و عوامل فنی آنهاست.

وی گفت: این فدراسیون ها هستند که باید فرم های ارسالی IOC را با جزئیات پر نموده و آن را امضا نمایند و همانطور که خود فدراسیون ها باید پاسخوی کسب سهمیه و یا عدم کسب سهمیه در بازی های المپیک باشند بالطبع در این مرحله نیز کمیته ملی المپیک ورود ننموده و صفر تا صد انتخاب ورزشکار را در اختیار فدراسیون ها گذاشته است و دخالتی در این امور ندارد.

سعیدی با بیان اینکه عملکرد هر ورزشکار باید هر 3 ماه یک بار از سوی فدراسیون به طور رسمی به کمیته ملی المپیک ارسال و سپس کمیته آن را به کمیته بین المللی المپیک ارسال کند، گفت: تمامی موارد مربوط به بورسیه ورزشکاران با جزئیات و بطور شفاف به اطلاع فدراسیون ها رسیده و آنها با علم به تمامی مسائل اقدام به معرفی ورزشکار خود برای بورسیه می نمایند و کمیته نقشی در انتخاب ورزشکاران ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2146

به "سعیدی: فدراسیون ها ورزشکاران را برای بورسیه معرفی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: فدراسیون ها ورزشکاران را برای بورسیه معرفی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید