سوال روز، قلعه نویی به بازی مقابل استقلال می رسد؟

به گزارش تور آلمان ارزان، بعد از بازی سپاهان - صنعت نفت بود که خبری مبنی بر این منتشر شد که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان دچار حمله عصبی شده است.

سوال روز، قلعه نویی به بازی مقابل استقلال می رسد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سپاهان که در لیگ نوزدهم در حد یک قهرمان بسته شد حالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی در جام حذفی امید دارد.

قلعه نویی و سپاهان ابتدای فصل در برهه ای حتی صدر نشینی لیگ برتر را هم تجربه کردند اما یکباره در نتیجه گیری با نوسان روبرو شدند و صدر جدول را از دست دادند.

در هفته بیستم لیگ برتر بود که سپاهان دلیل بازی بدون تماشاگر برابر پرسپولیس در اصفهان یک چالش عظیم را برای خود ایجاد کرد و در روز مسابقه در زمین حضور پیدا نکرد و در نهایت بعد از حواشی فراوان کمیته انضباطی رای را با نتیجه 3-0 به سود پرسپولیس صادر کرد.

استعفای مسعود تابش مدیرعامل وقت سپاهان برای طرفداران تیم اصفهانی کافی نبود و آنها با توجه به بدون تماشگر برگزار شدن بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در صفحات مجازی حسابی علیه قلعه نویی موضع گرفتند و این موضع گیری تا همین امروز هم ادامه دارد و دلیلش نتایج دور از انتظار سپاهان و تساوی مقابل حریفان نه چندان قدرتمند و شکست مقابل استقلال بوده است.

هر چد سپاهان بعد از باخت برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم در هفته بیست و ششم در خانه صنعت نفت را شکست داد اما قلعه نویی که فشار زیادی را تجربه می کرد دچار حمله عصبی شد و در بازی برابر استقلال در تهران با توصیه پزشکان روی نیمکت ننشست تا در نبود او سپاهان یک شکست را تجربه کند.

سپاهان فردا در ایستگاه بیست و هشتم لیگ برتر در خانه به مصاف نساجی می رود و دوشنبه هم در تهران در مرحله یک چهارم نهایی در تهران بار دیگر میهمان استقلال خواهد بود اما هنوز تعیین نیست قلعه نویی در این دو ملاقات مهم مخصوصا بازی مقابل استقلال روی نیمکت می نشیند یا نه. باید دید پزشکان به پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر مجوز می دهند یا باز هم شاهد غیبت قلعه نویی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1366

به "سوال روز، قلعه نویی به بازی مقابل استقلال می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال روز، قلعه نویی به بازی مقابل استقلال می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید