شناسایی 105 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس

به گزارش تور آلمان ارزان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 105 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

شناسایی 105 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 105 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

عبدالرسول همتی مطرح کرد: از هزار و 183 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید19 استان طی 24 ساعت گذشته، 105 نمونه مثبت اعلام شد که با اضافه نموده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به سه هزار و 281 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: از 105 مورد جدید در استان، شیراز 22 مورد، سپیدان 12 مورد، خرم بید و کوه چنار هر کدام 7 مورد، مرودشت 5 مورد، آباده، خرامه و اقلید هر کدام 3 مورد، لامرد، فیروزآباد و داراب هر کدام 2 مورد، استهبان، کازرون، پاسارگاد، سروستان، بیضا و زرین دشت هر کدام یک مورد را شامل می شود و بقیه موارد شناسایی شده در 24 ساعت گذشته مربوط به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی جهرم، فسا، لار و گراش است.

وی افزود: متاسفانه یک نفر در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد که در مجموع تا به امروز 77 نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند.

همتی بیان نمود: هم اکنون هزار و 879 نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی بوده اند و 736 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند. از مردم درخواست می شود تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 و قطع زنجیره های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و فاصله مناسب در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1184

به "شناسایی 105 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 105 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید