شکار شهاب سنگ؛ فرصت اشتغالزایی

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفته شکار شهاب سنگ، فرصتی استثنایی برای اشتغال در شرق ایران به همت جهاددانشگاهی استان اطلاع داد.

شکار شهاب سنگ؛ فرصت اشتغالزایی

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که طبق آمار موجود شهاب سنگ ها بسته به نوع، وزن، تعیینات ظاهری و عمر خود از هر گرم 10 دلار تا هر گرم 4000 دلار ارزش گذاری می شوند، این حیطه شغل مهمی است.

وی اضافه کرد: از سویی دیگر، طبق آنالیز های بعمل آمده در هر 0.7 درصد کیلومتر مربع حتما یک شهاب سنگ سقوط نموده و از طرف دیگر در بعضی از کشورها نظیر عمان که به این ظرفیت پی برده اند، شکار شهاب سنگ ها جزو مشاغل بسیار پر درآمد محسوب می گردد و صدها نفر نیز به این شغل مشغول هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا، معاونت آموزشی این سازمان میخواهد با توجه به ظرفیت های تعیین در مورد این موضوع در استان، کارگاه آموزشی پیشرفته شکار شهاب سنگ، فرصتی استثنایی برای اشتغال در شرق ایران با تدریس دکتر علیرضا عابدی متخصص زمین شناسی مالی را برگزار کند.

ابراهیمی بیان نمود: متقاضیان شرکت در این کارگاه می توانند حداکثر تا 10 تیرماه به وسیله سامانه jdrooyesh.ir در این کارگاه ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه در 12 تیرماه جاری از ساعت 10 الی 12 در جهاددانشگاهی برگزار می گردد، یادآور شد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32219001 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1301

به "شکار شهاب سنگ؛ فرصت اشتغالزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار شهاب سنگ؛ فرصت اشتغالزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید