هواداران گولن در اروپا تهدید به مرگ می شوند

به گزارش تور آلمان ارزان، یک پایگاه تحلیلی مشهور از ارعاب و تهدید شهروندان ترکیه که در اروپا زندگی می نمایند و با جنبش فتح الله گولن در ارتباط هستند، اطلاع داد.

هواداران گولن در اروپا تهدید به مرگ می شوند

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه تحلیلی پلیتیکو، اتباع ترکیه که در آلمان، بلژیک، هلند، فرانسه و سوییس زندگی می نمایند و با جنبش گولن در ارتباط هستند، تهدید به مرگ شده و بارها پیغام های تهدیدآمیزی دریافت نموده اند.

بعضی از اتباع ترکیه که در اروپا زندگی می نمایند و از حامیان و هواداران گولن هستند، تهدید به مرگ شده و اکنون احساس ترس می نمایند.

این پایگاه تحلیلی امروز دوشنبه نوشت: اتباع ترکیه که در آلمان، بلژیک، هلند، فرانسه و سوییس زندگی می نمایند و ارتباطاتی با جنبش گولن داشته اند، اعلام نموده اند که از سرکوب هواداران گولن توسط دولت ترکیه دچار ترس و اضطراب شده اند.

رئیس یکی از اندیشکده های گولن در اروپا در این باره گفت: خیلی از ما تهدید به مرگ شده ایم. من شخصا 6 بار تهدید به مرگ شده ام و به پلیس گزارش داده ام، می دانم که بسیاری از افراد دیگر نیز همین کار را انجام داده اند. من با پلیس در تماس هستم.

اوایل ماه جاری نیز رسانه های خبری بلژیک اعلام کردند که بعضی اتباع ترکیه در این کشور فرزندان خود را که از مدارسی که توسط جنبش گولن تامین اقتصادی می شده، خارج نموده اند.

دولت ترکیه بارها فتح الله گولن را عامل اصلی وقوع کودتای 15 جولای معرفی نموده است و خواهان استرداد وی از آمریکا شده است.

گولن نیز این اتهامات را رد نموده و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را طراح اصلی این کودتا معرفی نموده تا به بهانه آن، مخالفان و منتقدان دولت را سرکوب و پاکسازی نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 966

به "هواداران گولن در اروپا تهدید به مرگ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران گولن در اروپا تهدید به مرگ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید