علی دایی از ایران به انگلیس می&zwnjرود!

به گزارش تور آلمان ارزان، طبق اطلاعات این نشریه، باشگاهی از انگلیس علاقمند به همکاری با علی دایی مربی 51 ساله است و شنیده ها حاکی است که اورتون خواستار اوست، اما هنوز تعیین نیست با چه نقشی وارد این تیم لیگ برتر انگلیس در شهر ساحلی لیورپول خواهد شد.

علی دایی از ایران به انگلیس می&zwnjرود!

کیکر در ادامه به سوابق فوتبالی و تحصیلی علی دایی پرداخته است؛ برترین گلزن دنیا با کارنامه ای بی سابقه از 109 گل در 149 رقابت بین المللی، مهندس متالوژی، متولد اردبیل در شمال غربی ایران، بازیکن سابق بوندس لیگا و هوادار آن؛ کسی که حالا فقط یک رقیب در عنوان آقای گلی دنیا دارد؛ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس که در حال حاضر به عنوان اولین اروپایی از 100 گل در مسابقات بین المللی در ماه نوامبر عبور نموده است؛ دقیق تر بگوییم 102 گل.

به نوشته کیکر، علی دایی در جام های دنیای 1998 و 2006 حضور یافت و 23 سال پیش همراه هموطن خود کریم باقری به آرمینیا بیله فلد آلمان نقل مکان کرد. این مهاجم از سال 1997 تا 2002 در 107 بازی بوندس لیگا 19 گل برای تیم هایی از جمله بایرن مونیخ و هرتابرلین آلمان به ثمر رساند.

کیکر اضافه نمود: اکنون ستاره سابق ظاهراً به صحنه عظیم برگشته است؛ فردی که جاه طلبی اش شکسته نمی گردد و او را همچنان در قامت یک بازیکن فعال متمایز می نماید؛ این چیزی است که اطرافیانش می گویند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1591

به "علی دایی از ایران به انگلیس می&zwnjرود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی از ایران به انگلیس می&zwnjرود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید