فارس من، 3 مدل حمایت اقتصادی از دانشجویان دارای پژوهش کاربردی، گرنت فناوری ارایه می گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از ارایه3 مدل حمایت اقتصادی از دانشجویان دارای پژوهش کاربردی، شامل گرنت جوانه، گرنت شکوفایی و گرنت رشد در قالب گرنت فناوری اطلاع داد.

فارس من، 3 مدل حمایت اقتصادی از دانشجویان دارای پژوهش کاربردی، گرنت فناوری ارایه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی کاربران فارس سوژه ای را با عنوان امید به آینده و برطرف جزئی مسائل زندگی با پرداخت حقوق ماهیانه وزارت علوم در سامانه فارس من ثبت نموده اند.

در این باره مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: طرحی به نام گرنت فناوری ارایه شده که مخاطبان این گرنت، فناوران و نوآوران دانشگاهی هستند.

وی با بیان اینکه گرنت فناوری برای حمایت اقتصادی از خاتمه نامه و رساله تحصیلات تکمیلی با محتوای فناورانه و قابل تجاری سازی ارایه می گردد، گفت: این گرنت در 3 مدل گرنت جوانه، گرنت شکوفایی و گرنت رشد ارایه می گردد.

مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم اضافه کرد: این طرح حمایت اقتصادی در 3 قالب خاتمه نامه ، رساله و تحقیقات و شرکت های نوپای دانشگاهی ارائه می گردد که به سمت تجاری سازی فناوری حرکت نموده باشد.

دانشجوهایی که پژوهش کاربردی داشته باشند، حمایت می شوند

وی شرح داد: گرنت جوانه برای حمایت از انجام خاتمه نامه های با محتوای فناورانه و قابل تجاری سازی، گرنت شکوفایی برای حمایت از فعالیت های تحقیقاتی با محتوای قابل تجاری سازی اعضای هیئت علمی در آزمایشگاه های تحقیقاتی و گرنت رشد برای حمایت از شرکت های نوپا است.

به گفته کشمیری، در این طرح به خاتمه نامه با موضوع مرتبط 10 میلیون تومان، رساله دکتری 20 میلیون تومان، تحقیقات تا 40 میلیون تومان و شرکت های دانشگاهی تا 60 میلیون تومان گرنت فناوری ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1213

به "فارس من، 3 مدل حمایت اقتصادی از دانشجویان دارای پژوهش کاربردی، گرنت فناوری ارایه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، 3 مدل حمایت اقتصادی از دانشجویان دارای پژوهش کاربردی، گرنت فناوری ارایه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید