فرصت نامحدود FIFA برای اتمام لیگ ها، لیگ نوزدهم در هر شرایطی به خاتمه می رسد

به گزارش تور آلمان ارزان، با ابلاغ رسمی فیفا، سازمان لیگ فوتبال ایران هم از بلاتکلیفی خارج می گردد و تنها باید منتظر اجازه ستاد ملی کرونا برای آغاز دوباره مسابقات باشد.

فرصت نامحدود FIFA برای اتمام لیگ ها، لیگ نوزدهم در هر شرایطی به خاتمه می رسد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس گزارش اختصاصی سایت اتلتیک، فیفا تصمیم گرفته ادامه فصل جاری تحت هر شرایطی برگزار گردد و به لیگ ها زمان نامحدودی داده تا مسابقات به سرانجام برسد. فیفا با این تصمیم که قرار است طی روزهای آینده اعلام گردد به بلاتکلیفی عظیم باشگاه ها و لیگ ها سرانجام می دهد. دلیل این تصمیم این است که شدت و ضعف شیوع کرونا در کشورهای مختلف متفاوت است و نمی توان زمان واحدی را برای آغاز برگزاری و سرانجام مسابقات در نظر گرفت. با این تصمیم باشگاه هایی که در فصل جاری موقعیت خوبی داشتند، نگرانی بابت هدر رفتن زحمات شان نخواهند داشت.

با ابلاغ رسمی فیفا، سازمان لیگ فوتبال ایران هم از بلاتکلیفی خارج می گردد و تنها باید منتظر اجازه ستاد ملی کرونا برای آغاز دوباره مسابقات باشد. در این شرایط انتظار می رود فصل فوتبال که قرار بود اردیبهشت ماه به سرانجام برسد تا فصل تابستان ادامه پیدا کند، ولی عجله ای برای بستن پرونده فصل 99-98 وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1133

به "فرصت نامحدود FIFA برای اتمام لیگ ها، لیگ نوزدهم در هر شرایطی به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت نامحدود FIFA برای اتمام لیگ ها، لیگ نوزدهم در هر شرایطی به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید