قوچا ن نژاد: خوشحالم که به هلند بازگشتم ، ویلمس: بازیکنان زووله باید از تجربه قوچا ن نژاد بهره ببرند

به گزارش تور آلمان ارزان، رضا قوچان نژاد، مهاجم 31 ساله ایرانی از بازگشت به اردویژه هلند و تیم زووله ابراز خوشحالی کرد.

قوچا ن نژاد: خوشحالم که به هلند بازگشتم ، ویلمس: بازیکنان زووله باید از تجربه قوچا ن نژاد بهره ببرند

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه زووله هلند، رضا قوچان نژاد پس از عقد قرارداد 2 ساله با این تیم گفت: خیلی خوشحالم که به هلند و به ویژه تیم زووله بازگشتم. فوتبال هلند را از همان شروع دوران حرفه ای خود به خوبی می شناسم و دوست دارم.

مهاجم جدید تیم زووله ادامه داد: در زووله تمام تلاشم را به کار می بندم تا باعث پیشرفت این تیم و خودم شوم. بی صبرانه منتظر نخستین بازی خانگی زووله در روز 15 سپتامبر هستم.

مایک ویلمس، مدیر فنی تیم فوتبال زووله نیز درباره امضای قرارداد با رضا قوچان نژاد گفت: به لطف جذب این بازیکن خط حمله مان تقویت خواهد شد. او علاوه بر هلند در عرصه های جهانی نیز مورد توجه نهاده شد. قوچان نژاد سابقه حضور در جام های جهانی 2014 و 2018 همراه تیم ملی فوتبال ایران را دارد. در جام ملت های آسیا 2015 نیز یکی از بهترین مهاجمان بود. قوچان نژاد در سن 31 سالگی بازیکن بسیار باتجربه ای است و بازیکنان جوان ززوله می توانند از این فرصت بهره ببرند. خیلی خوشحالم که توانستیم قوچان نژاد را برای 2 فصل آینده به خدمت بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 472

به "قوچا ن نژاد: خوشحالم که به هلند بازگشتم ، ویلمس: بازیکنان زووله باید از تجربه قوچا ن نژاد بهره ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچا ن نژاد: خوشحالم که به هلند بازگشتم ، ویلمس: بازیکنان زووله باید از تجربه قوچا ن نژاد بهره ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید