لمپارد: به تیمم ایمان دارم، بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا دشواری خاصی دارد

به گزارش تور آلمان ارزان، فرانک لمپارد به اندازه کافی از باشگاه رقیبش در لیگ قهرمانان اروپا شناخت دارد.

لمپارد: به تیمم ایمان دارم، بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا دشواری خاصی دارد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آژاکس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد از تیم رقیب شناخت کافی دارد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: قطعا بارکلی و کانته نمی توانند مقابل آژاکس به میدان بروند. رودیگر امروز تمرین کرد و این برنامه کوچکی برای به دست آوردن شرایط مطلوبش است. امیدواریم خیلی زود او را در اختیار داشته باشیم. شرایط کانته همین گونه است. با تیم تمرین کرد اما در چند روز آینده وضعیتش را ارزیابی خواهیم کرد. هنوز همه چیز به طور واضح معین نیست.یک بازی سخت با تیمی داریم که همه می دانیم سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا چگونه ظاهر شد. آژاکس در این گروه به خوبی آغاز کرد و در 2 بازی ابتدایی به راحتی به فزونی رسید. پس بازی سختی در پیش داریم . فکر نمی کنم 5 پیروزی معنایی غیر از بازیابی اعتماد به نفس داشته باشد.

او در ادامه اضافه کرد: هنوز تا رسیدن به بهترین فرم خودمان فاصله بسیاری داریم. حالا بازیکنان جوان زیادی داریم و در حال ساخت تیمی هستیم که برای سالیان سال کنار یکدیگر بازی نمایند.امیدوارم این بازیکنان پیشرفت نمایند.هدف من دادن اعتماد به نفس به بازیکنانم است چون به تمامشان باور دارم. کاری که آژاکس در فصل گذشته انجام داد، خارق العاده بود. پیش رفتن تا این حد با بازیکنان جوان ،کار بزرگی بود. فکر می کنم باور من به بازیکنان جوانم را می توانید مشاهده کنید.همه می گفتند با مشکل بسته شدن پنجره جابجایی روبه رو هستیم.

لمپارد در سرانجام تاکید نمود: من به صورت جدی به رقیب احترام می گذارم. شیوه ایکه در سال گذشته بازی می کردند را دیده ایم و می دانم تغییرات قابل توجهی داشته اند. در لیگ قهرمانان اروپا تمام بازی های خارج از خانه سخت هستند.به خودمان باور داریم و می دانیم بارقیب سرسختی روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 653

به "لمپارد: به تیمم ایمان دارم، بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا دشواری خاصی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: به تیمم ایمان دارم، بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا دشواری خاصی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید