ماجراهای رهبر کره شمالی و بسکتبال ، شاید دارد پایکوبی آخر مایکل جردن را می بیند

به گزارش تور آلمان ارزان، ستاره پیشین بسکتبال آمریکا از علاقه بیش از اندازه رهبر کره شمالی به تیم شیکاگو بولز اطلاع داد و پیش بینی کرد او این روزها در حال تماشای مستند زندگی مایکل جردن است.

ماجراهای رهبر کره شمالی و بسکتبال ، شاید دارد پایکوبی آخر مایکل جردن را می بیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دنیس رادمن که بارها به کره شمالی سفر نموده و بیش از یک بار کیم جونگ-اون را از نزدیک دیده، جزو چهره هایی بود که هرگز مرگ رهبر کره شمالی را باور نکرد. او بر اساس تجربه های پیشین خود معتقد است کیم بدل ندارد و خودش در مراسم افتتاح کارخانه کودسازی حضور یافت و روبان را قیچی کرد.

رادمن درباره اینکه احتمال می دهد کیم جونگ-اون این روزها کجا باشد گفت: می دانید که او طرفدار سرسخت تیم بسکتبال شیکاگو بولز است و حدس می زنم این روزها دارد مستند زندگی مایکل جردن را می بیند. اشاره بسکتبالیست بازنشسته آمریکایی به مستند 10 قسمتی پایکوبی آخر است که به تازگی از شبکه نتفلیکس پخش و حسابی خبرساز شده است.

رادمن 58 ساله در فوریه 2013 به کره شمالی سفر و با کیم جونگ-اون ملاقات کرد. او چند ماه بعد دوباره به پیونگ یانگ رفت و در بازگشت به آمریکا به باراک اوباما پیشنهاد کرد گوشی را بردارد و به کیم زنگ بزند؛ چرا که هر دو طرفدار جدی بسکتبال هستند. همبازی پیشین جردن در شیکاگو بولز در آزاد شدن یک شهروند آمریکایی از زندان کره شمالی هم نقش داشت.

مستند تلویزیونی پایکوبی آخر به کارکردانی جیسن هیر محصول مشترک شبکه های نتفلیکس و ESPN است و به سال های حضور مایکل جردن افسانه ای در شیکاگو بولز به ویژه فصل 98-1997 می پردازد. دو قسمت اول این مجموعه 19 آوریل روی آنتن رفت و تا 17 می هر هفته دو قسمت آن به نمایش درمی آید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1214

به "ماجراهای رهبر کره شمالی و بسکتبال ، شاید دارد پایکوبی آخر مایکل جردن را می بیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراهای رهبر کره شمالی و بسکتبال ، شاید دارد پایکوبی آخر مایکل جردن را می بیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید