مذاکرات وزارت دفاع برای طرحهای پژوهشی دانشجویان ایرانی خارج از کشور

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، دکتر مجید متقی طلب در مراسم اختتامیه هفته پژوهش با اشاره به نحوه شکل گیری فن بازار جمهوری اسلامی ایران اضافه نمود: سند جامع فن بازار جمهوری اسلامی ایران سال قبل رونمایی شد و فن بازار سال جاری نیز بر اساس این نقشه راه برگزار گردید.

مذاکرات وزارت دفاع برای طرحهای پژوهشی دانشجویان ایرانی خارج از کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

رئیس بخش فن بازار چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری ادامه داد: در فن بازار امسال 22 پارک علم و فناوری، 22 پژوهشگاه، 3 دانشگاه و 3 مرکز رشد در 70 غرفه محصولات تجاری سازی خود را عرضه کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از فن بازار چهار شرکت سرمایه گذار نیز حضور داشتند، یادآور شد: در طول برگزاری این فن بازار 63 مذاکره در مورد تجاری سازی و ارزش گذاری دستاوردهای پژوهشی با شرکت های سرمایه گذار انجام شد که از این تعداد هفت مورد از مذاکرات از سوی مراکز رشد و بقیه آن از سوی دانشگاه ها بوده اند.

متقی طلب با اشاره به استقلال بخش دفاعی کشور از دستاوردهای ارائه شده در فن بازار خاطر نشان کرد: 34 طرح عرضه شده در بخش فن بازار از سوی وزارت دفاع مورد استقبال نهاده شد و مذاکرات اولیه نیز انجام شد که امیدواریم در آینده نزدیک تبدیل به قرارداد گردد.

متقی طلب با اشاره به حضور انجمن متخصصان ایرانی در آلمان در این دوره از نمایشگاه افزود: علاوه بر آن 13 طرح از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در کشورهای اروپایی چون آلمان، روسیه، فرانسه و انگلیس نیز عرضه شد که این امر با هدف ارتباط این محققان با نیازهای کشور اجرایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 986

به "مذاکرات وزارت دفاع برای طرحهای پژوهشی دانشجویان ایرانی خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات وزارت دفاع برای طرحهای پژوهشی دانشجویان ایرانی خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید