مردم محلی در کانادا

به گزارش تور آلمان ارزان، مردم بومی آمریکای شمالی و هندی تخمین زده شدند که در حال حاضر کانادا زمانی که اروپاییان در قرن بیست و هفتم زندگی می کردند , زندگی می کردند. در ساله ای بعد جمعیت بومی در نتیجه تجاوز ارضی اروپا و بیماری هایی که مهاجران باخود آورده بودند رو به کاهش گذاشت. با این حال , با افزایش نرخ تولد و دسترسی به مراقبت های پزشکی , جمعیت بومی به شدت افزایش یافت. در حال حاضر حدود یک میلیون نفر در کانادا خود را به عنوان هندی , هندی (از نژاد آمیخته اروپایی و هندی) شناسایی می کنند. آن ها با یکدیگر , کم تر از 90 درصد از کل جمعیت کانادا را تشکیل می دهند , هر چند که مردم بومی نیمی از جمعیت مناطق شمال غربی را تشکیل می دهند و نسبت بسیار بیشتری از این گونه است. بزرگ ترین گروه هندی است که شامل چند نفر است.

مردم محلی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در کانادا کلمه هندی تعریف قانونی دارد که در قانون اساسی هند داده شده است. مردم به طور قانونی به عنوان هندی ها شناخته می شوند. هندی ها که تصمیم گرفته اند حقوق شان را تسلیم کنند و یا کسانی که آن ها را از طریق ازدواج با تبار اروپایی از دست داده اند , سرخ پوستان می نامند. در ابتدا , قانون کانادا به کسانی که موقعیت خود را از طریق ازدواج مجدد از دست داده اند مجاز است , و ازدواج دیگر باعث از دست رفتن اتوماتیک شرایط نمی شود. از طریق معاهدات با دولت کانادا , بیش از 350 هزار باند در هند ذخیره شده اند. منابع این ذخایر کاملا ً محدود هستند و اکثریت هندی ها در زیر حد متوسط کانادا زندگی می کنند. معاهدات و موافقت نامه های مربوط به ذخایر تنها بخشی از مردم هند را شامل می شوند. قطعات بزرگ زمین هرگز از طریق پیمان از هند گرفته نشده اند و گروه های مختلف هنوز در حال مذاکره درباره ادعاهای ارضی و دولت خود با دولت های فدرال و استانی هستند. این مذاکرات پیشرفت چشمگیری داشتند و کمیسیون سلطنتی مردم بومی نتیجه گرفت که کانادا نیاز به محافظت از ارزش های متمایز و سبک زندگی مردم بومی خود دارد.

افرادی که در شمال زندگی می کنند هیچ ذخیره ای ندارند و توسط هر معاهده ای محافظت نمی شوند. بسکمک از آن ها - تعدادی تخمین زده می شود که بیش از 4000 نفر باشد - هنوز هم در اردوگاه های پراکنده زندگی می کنند و به مردم کمک می کنند. از اواخر قرن بیستم , معدن کاوی, اکتشاف نفت و ساخت خط لوله و توسعه نیروگاه های برق آبی بزرگ تاثیر زیادی بر شیوه سنتی زندگی آن ها داشته است. کاهش جهانی تقاضا برای خز , درآمد آن ها را به میزان زیادی کاهش داد. برنامه های آموزشی و آموزشی برای فعال کردن آن ها برای رقابت ایجاد شد. با این حال شاید مهم ترین گام , آفرینش بخشی از قلمرو این قلمرو از قلمرو شرقی سرزمین های شمال غربی باشد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 935

به "مردم محلی در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مردم محلی در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم محلی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید