مقاله: توضیحاتی در خصوص بیومتریک کانادا

به گزارش تور آلمان ارزان، انگشت نگاری و عکسبرداری یا همان ارائه اطلاعات بیومتریک در خصوص شهروندان همه کشورهای جهان و برای موارد زیر انجام می گردد:

مقاله: توضیحاتی در خصوص بیومتریک کانادا

بیومتریک کانادا شامل کلیه افرادی است که سن شان بین 14 تا 79 سال است. موارد استثنایی وجود دارد که فرد برای ورود به کانادا احتیاجی به ارائه اطلاعات بیومتریک نخواهد داشت، ولی معمولا این موارد شامل متقاضیان ایرانی نمی گردد.

مراکز پیش فرض ارائه تست بیومتریک کانادا برای ایرانیان، در شهرهای آنکارا و استانبول ترکیه قرار دارند ولی هیچ اشکالی ندارد که این کار را در کشور دیگری انجام بدهید.

تست بیومتریکی که شما انجام می دهید تا 10 سال اعتبار دارد. البته توجه کنید که اگر برای دریافت ویزای موقت تست داده باشید، متاسفانه این تست برای مهاجرت به کانادا اعتبار نخواهد داشت و ارائه اطلاعات بیومتریک باید دوباره انجام گردد.

تست بیومتریک کانادا شامل انگشت نگاری هر 10 انگشت به صورت دیجیتالی و عکسبرداری از چهره به صورت دیجیتالی است. هنگام دریافت عکس ضروری است مستقیم به دوربین نگاه کنید، اخم نکنید و لبخند هم نزنید. احتیاج است که گردی چهره به طور کامل معین باشد و افراد عینکی هم باید عینک خود را بردارند.

منبع مقاله: توضیحاتی در خصوص بیومتریک کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1482

به "مقاله: توضیحاتی در خصوص بیومتریک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: توضیحاتی در خصوص بیومتریک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید