مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

به گزارش تور آلمان ارزان، یکی از محبوب ترین رستوران های منطقه برای امتحان کردن غذاهای گیاهی و غیرگیاهی هند رستوران جانگل تندور است. غذاهای مشهور هندی مثل چیکن تندوری، انواع کباب، چیکن تیکه ماسالا و … را می توانید در فضای باز یا سالن رستوران نوش جان کنید و از فضای صمیمی و دلنشین رستوران لذت ببرید.

مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

رستوران بنانا لیف آپولو در مقایسه با دو رستوران دیگر، طیف قیمت بالاتری دارد و یکی از بهترین رستوران ها برای امتحان کردن آشپزی و غذاهای جنوب هند است. اکثر مشتریان برای امتحان کردن کاری کله ماهی این رستوران که بسیار محبوب است به این مکان می آیند.

در این رستوران می توانید غذاهای گیاهی و غیرگیاهی اصیل هندی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. این رستوران یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین رستوران های هندی در منطقه است و مسافران و مردم محلی برای غذا خوردن به این رستوران می آیند. از جمله محبوب ترین غذاهای این رستوران می توان به چیکن تندوری، کباب، چیکن تیکه ماسالا، پالاک پنیر، نان سیر، نوشیدنی لاسی انبه، روگان جوش بره و… را امتحان کنید.

توجه داشته باشید که تاکسی دریافت در منطقه هند کوچک سنگاپور به ویژه در آخر هفته ها کمی سخت است. بهترین راه این است که به صورت تلفنی تاکسی رزرو کنید یا آن که به خیابان های اصلی بروید و از آن جا سوار تاکسی شوید.

منبع مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2074

به "مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید